Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Peephole

Legacy Member
mTm zei:
Welk feestje in de boiler? Toch niet met die namen ...
Aeroplane, Brookes Brothers, Dave Clarke, Ed Rush & Optical, Ellen Allien, Magnetic Man, Moderat, Noisia, Paul Kalkbrenner, The Bug, Zombie Nation

Deftige namen waarmee dat ge al nen halve Pukkelpop kunt vullen in de Boiler en de Dance Hall.

Jayway

Legacy Member
Vind dat er echt wel een hoop 'rare' namen bijzitten.. 50 cent en bring me the horizon op één festival? Nja, pukkelpop probeert gewoon een (te) grote doelgroep aan te trekken.. en daardoor blijven er voor elk genre nog maar een paar goeie namen over vreesk..

Fré_

Legacy Member
ik ga toch serieus beginnen overwegen om te gaan denkik.

dnb en dubstep namen spreken me wel aan

mach1en

Legacy Member
lilpunk zei:
ik ga toch serieus beginnen overwegen om te gaan denkik.

dnb en dubstep namen spreken me wel aan

true.. maar volledig verkeerde publiek op pukkel imo.

Hayrus

Legacy Member
lilpunk zei:
ik ga toch serieus beginnen overwegen om te gaan denkik.

dnb en dubstep namen spreken me wel aan

ik juist niet, voorlopig blijft Graspop de beste affiche heben. PP moet dringend met deftige namen afkomen ze. Deftones, Offspring, Snow Patrol, Anti-Flag jah oké mr enkel daarvoor ga ik ht ook niet doen ze...

nTFs

Legacy Member
50 cent..geen idee wat zo iemand daar komt doen buiten wat brabbelen over bitches en clubls maar het zal er weer krioelen van de wiggers.

grinshu

Legacy Member
Tuninboy zei:
Arg.. moet dieje pretentieuze hond nu 2 keer optreden & dan nog wel op pkp. :')



Ganse line up ...

Moderat stond hierboven nog niet & nog een paar.

:angry: hoe irritant is het wel nie da offspring daar efkes op dezelfde lijn van 50 cent staat :D

Sir.Killalot

Legacy Member
Twee... keer.... dEUS....?

Bon, ze staan toch al niet op de main..

Therapy

Legacy Member
lilpunk zei:
ik ga toch serieus beginnen overwegen om te gaan denkik.

dnb en dubstep namen spreken me wel aan

wou eerst ook nie gaan ma magnetic man doet et em toch :woohoo:

starspike

Legacy Member
Vitabis zei:
kga fitty cent toch ook is efkes kijken ze, gewoon is om te zien :)

Ik heb die de vorige keer op PP gezien en het is gewoon echt lachen... Ik vind nu persoonlijk zijn hitjes wel "leuk", maar daar op dat podium en iedereen die daar staat met de handen in de lucht te zwaaien.

nixie

Legacy Member
ik ben vorig jaar ook enkel geweest voor 3 groepen...
het zou ma raar zijn als ge verwacht da den helft van de lineup u lievelingsgroepen zijn

Sambam

Legacy Member
Al paar goede namen gezien, maar nog niet genoeg om al een ticket te kopen.. en wachten maar :p

eddie

Legacy Member
amai tis alsof chokri in mijn hoofd heeft gezien!
mij zal je terugvinden bij:
Aeroplane
Brodinski
Busy P
Count & Sinden
Deus
Eric Prydz
Fake Blood
LA Riots
Magnus
Martin Solveig
Moderat
N*E*R*D
Party Harders
Phoenix
Parlor Mob
Shadow Dancer
Steve Aoki
The Subs
The Ting Tings
Vitalic
The Whitset Boy Alive
Yo Majesty

:woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan