Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cassie821

Legacy Member
Peephole zei:
Ook nog:

50 Cent
Bring Me The Horizon
Cavalera Conspiracy
Chrystal Antlers
Club Orkestar
Deerhunter
Deftones
Ebony Bones
Enter Shikari
Fennesz
Golden Silvers
Grizzly Bears
Hank III and ASSJACK
Health
Howling Bells
Maxïmo Park
Mew
Shantel & Bucovina
Snow Patrol
Rolo Tomassi
The Black Box Revelation
The Black Lips
The Chapman Family
The Ghost of a Thousand
The Hickey Underworld
The Soft Pack
The Ting Tings
The Whitest Boy Alive
This City
Vetiver
Zero 7

Elektro/Techno/House:

Brodinski
Busy P
Congorock
Ellen Allien
Fake Blood
La Riots
Magnus
Partyharders Squad
Paul Kalkbrenner
Simian Mobile Disco
Steve Aoki
The Bloody Beetroots
The Subs
Zombie Nation

Drum & Bass:

Andy C & MC GQ
Ed Rush & Optical
Noisia

Dubstep:

Magnetic Man feat. Skream & Benga
Rusko
The Bug

bron?

shiftyke

Legacy Member
50 cent ffs, Chokri heeft geantwoord op de vraag waarom er amper hiphop is op PP: omdat hiphop alleen maar commerciele rommel is dezer dagen... en dan komt hij met die sukkel af :doh:

Peephole

Legacy Member
shiftyke zei:
50 cent ffs, Chokri heeft geantwoord op de vraag waarom er amper hiphop is op PP: omdat hiphop alleen maar commerciele rommel is dezer dagen... en dan komt hij met die sukkel af :doh:
Ale, zijt blij dat ge Yo Mayesty! nog hebt.

mtm

Legacy Member
wat een ZEIK line-up man. écht zo'n tegenvaller. Voor het eerst in 9 jaar pukkelpop heb ik op dit moment totaal geen goesting om te gaan.

qua acts tel ik er maar 2 die ik zou willen zien, daarenboven veel te veel 'duizend in een dozijn'-electro, (zo goed als geen) minimal of techno. De trend van vorig jaar wordt gewoon doorgezet ... :(

Pilatus

Legacy Member
wat een schijt line-up, wss zitten er nog wel paar onbekende pareltjes tussen (voor mij dan), maar in het algemeen 'thefuck you guyz

JackM

Legacy Member
We kunnen mss al de line up van de rest van de festivals samenstellen, afgaande op groepen die elke keer naar pp, rw, ilt, dour,fihp enzo gaan en die nog niet op de huidige line-ups staan. Tis toch elk jaar afwisselen :(

mtm

Legacy Member
ik zie me nog liever naar Nederland trekken, waar ze het wel aandurven van minder bekende (en dikwijls ook beter) namen te boeken. Ik baal echt enorm !:doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan