Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
het feit dat die vroegere keyboard janet van Leopold 3 (vergeeegeeeeeetmenietje) denkt dat er hem ook maar iemand serieus neemt :-)

de hamster

Legacy Member
boe ze, als ze in het Werchter topic op dEUS zitten te bashen is dat bon ton omwille van Barman's arrogantie, maar als ik hetzelfde doe met 2 Fabiola omwille van Patje Claessen dan is het not done?

ok, effe meer duiding dan...

Claessens en 2 Fabiola proberen een comeback te forceren met een update van lift u up. dat ze moeten terugvallen op hun eerste en enige hit om commercieel nog wat te scoren getuigt van een stevige dosis creativiteit. Er is een reden waarom 2 Fabiola op i love the 90's stond, namelijk omdat het een gedateerd fossiel van het vorige decenium is.

nixie

Legacy Member
SO WHAT
die muziek is zalig...
kan mij het schelen da ze arrogant zijn of ne comeback forceren zéonder enige creativiteit, ik wil loos gaan op leuke muziek.
We zijn nu eenmaal over ee nfestival bezig

mtm

Legacy Member
NiXiE zei:
SO WHAT
die muziek is zalig...
kan mij het schelen da ze arrogant zijn of ne comeback forceren zéonder enige creativiteit, ik wil loos gaan op leuke muziek.
We zijn nu eenmaal over ee nfestival bezig

Als dit uw muziek is, kun je beter wegblijven op Pukkelpop hoor ...
Zoiets komt daar nu éénmaal niet

nixie

Legacy Member
ik luister naar verschillende genres, er is geen enkel genre beter dan een ander.
en ik zou helemaal geen probleem hebben met 2fabiola op pukkelpop, maar ik zou er ook geen probleem mee hebben moesten ze er niet zijn ;)

starspike

Legacy Member
mTm zei:
Als dit uw muziek is, kun je beter wegblijven op Pukkelpop hoor ...
Zoiets komt daar nu éénmaal niet

Het is niet omdat je 2 Fabiola ook leuk vind, dat dat daarom jouw solo muziekgenre is, hé...

El_L4mor

Legacy Member
mTm zei:
Als dit uw muziek is, kun je beter wegblijven op Pukkelpop hoor ...
Zoiets komt daar nu éénmaal niet

wat is er gebeurd met 'pukkelpop = 9 podia = voor elk wat wils'?
2 fabiola op pukkelpop vind ik veel verstaanbaarder of milk inc op werchter

cassie821

Legacy Member
Als je op de hoogte wil blijven van de line up van pkp check Chokri zijn blog op de humosite

mtm

Legacy Member
El_L4mor zei:
wat is er gebeurd met 'pukkelpop = 9 podia = voor elk wat wils'?
2 fabiola op pukkelpop vind ik veel verstaanbaarder of milk inc op werchter

Voor elk wat wils, maar je moet ook niet overdrijven hè. Of sinds wanneer is eurodance een genre dat op een festival hoort, kom zeg..

El_L4mor

Legacy Member
mTm zei:
Voor elk wat wils, maar je moet ook niet overdrijven hè. Of sinds wanneer is eurodance een genre dat op een festival hoort, kom zeg..

nja ik vind het nog steeds raar hoor :), daar nie van, maar in bv. de wablief ofzo is zoiets perfect mogelijk he

Vix

Legacy Member
Oei oke sorry guys, wist niet dat dit topic zo superserieus was. Voor alle duidelijkheid, mijn reply was maar een stom mopje. :D

nTFs

Legacy Member
Faith No More..als ze dezelfde power nu nog kunnen overbrengen als vroeger dan wil ik nog wel eens gaan zien.

Peephole

Legacy Member
Ook nog:

50 Cent
Baddies
Bring Me The Horizon
Cavalera Conspiracy
Chrystal Antlers
Club Orkestar
Deerhunter
Deftones
Ebony Bones
Enter Shikari
Fennesz
Golden Silvers
Grizzly Bears
Hank III and ASSJACK
Health
Howling Bells
Maxïmo Park
Mew
Shantel & Bucovina
Snow Patrol
Rolo Tomassi
The Black Box Revelation
The Black Lips
The Chapman Family
The Ghost of a Thousand
The Hickey Underworld
The Parlor Mob
The Soft Pack
The Ting Tings
The Whitest Boy Alive
This City
Vetiver
Yo Mayesty!
Zero 7

Elektro/Techno/House:

Brodinski
Busy P
Congorock
Ellen Allien
Fake Blood
La Riots
Magnus
Partyharders Squad
Paul Kalkbrenner
Shadow Dancer
Simian Mobile Disco
Steve Aoki
The Bloody Beetroots
The Subs
Zombie Nation

Drum & Bass:

Andy C & MC GQ
Ed Rush & Optical
Noisia
Sub Focus & MC Jakes

Dubstep:

Magnetic Man feat. Skream & Benga
Rusko
The Bug
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan