Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
straathond zei:
Goeie eerste namen voor Pukkelpop, maar gij vangt ze toch wel ze kerel.

Hij heeft misschien gewoon een andere smaak. Werchter heeft leuke bands dit jaar: zeker en vast. Maar als je niet voor die dingen bent, heb je er niets aan.

El_L4mor

Legacy Member
Kid_C zei:
Bwa, ik sta ook al meer te springen op basis van deze namen in tegenstelling tot 4 dagen werchter.

dan ligt dat aan je muzieksmaak. Je gaat toch niet zeggen dat, voor liefhebbers van de meer commerciele rockmuziek enzo, de namen van werchter niet van een hoog niveau zijn?

Kraftwerk is een naam die qua niveau idd mssn nog een tikkeltje hoger is dan werchter, maar de rest (artic monkeys enzo)...

en met niveau bedoel ik... tsja wat bedoel ik eigenlijk. Originaliteit? Exclusiviteit? Populariteit?

(niet dat ik het daarom geen mooie namen vind hoor)

tomh

Legacy Member
kzou alleen al naar werchter gaan voor coldplay, een naam die ik pp toch niet echt zie strikken in de komende jaren.. en idd, smaak telt ook wel wat he

Kid_C

Legacy Member
El_L4mor zei:
dan ligt dat aan je muzieksmaak. Je gaat toch niet zeggen dat, voor liefhebbers van de meer commerciele rockmuziek enzo, de namen van werchter niet van een hoog niveau zijn?

Kraftwerk is een naam die qua niveau idd mssn nog een tikkeltje hoger is dan werchter, maar de rest (artic monkeys enzo)...

en met niveau bedoel ik... tsja wat bedoel ik eigenlijk. Originaliteit? Exclusiviteit? Populariteit?

(niet dat ik het daarom geen mooie namen vind hoor)

De werchteraffiche is volgens mij héél erg goed dit jaar, er zijn weinig affiches die al die grote namen samenkrijgen.

Niveau is idd een relatieve term, veel van die namen op werchter heb ik ook al eens gezien of spreken me weinig aan. Groepen als the jesus lizard en wilco wil ik dan wel absoluut zien.

|steven|

Legacy Member
Schitterende eerste namen voor Pukkelpop. Hopelijk is het vervolg van even goede kwaliteit, en dan overstijgt het zéker Werchter 2009.

Inspector Monkfish

Legacy Member
@straathond, El_L4mor: Overdijven? Vangen? Heb ik zo op jullie tenen getrapt misschien? Persoonlijk spreken de namen van PP me dit jaar meer aan dan de namen van Werchter. Ik zeg niet dat de affiche van Werchter slecht is. Anders zou ik niet eveneens naar Werchter gaan dit jaar.

Bertold

Legacy Member
Man man man u weet ik ook weer waarom datk goed mn best ga moeten doen voor de examens :p

El_L4mor

Legacy Member
triggerfinger en arsenal zijn nice, maar die andere namen :s

Lady Linn & Her Magnificent Seven, Jasper Erkens, milk inc

wtf

mp4me

Legacy Member
heerlijk arctic monkeys,dat was toch mijn beste optreden tot nu toe hoor (3?) jaar geleden

censingnumb

Legacy Member
Het kan een gerucht zijn, maar kan iemand bevestigen voor Tenacious D op pp?

shiftyke

Legacy Member
censingnumb zei:
Het kan een gerucht zijn, maar kan iemand bevestigen voor Tenacious D op pp?

dat gerucht komt elk jaar wel eens boven water, nog niet op hopen :)

Peephole

Legacy Member
21 aug
Fight Like Apes
Florence and The Machine

en mss Rise Against

Hayrus

Legacy Member
Woohoo Anti-Flag :D (vorig jaar al gezien, mr nu komen ze mt nieuw album)
Woohoo The Offspring!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
omg kraftwerk :D niiice

vitalic is ook sjiek, al ff geleden dak die nog is gezien hem. op ILT altijd dik feest!

El_L4mor

Legacy Member
captain asshole zei:
@straathond, El_L4mor: Overdijven? Vangen? Heb ik zo op jullie tenen getrapt misschien? Persoonlijk spreken de namen van PP me dit jaar meer aan dan de namen van Werchter. Ik zeg niet dat de affiche van Werchter slecht is. Anders zou ik niet eveneens naar Werchter gaan dit jaar.

da's al iets HEEL anders als uw eerste post hoor ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan