starspike
Legacy Member
straathond zei:Goeie eerste namen voor Pukkelpop, maar gij vangt ze toch wel ze kerel.
Hij heeft misschien gewoon een andere smaak. Werchter heeft leuke bands dit jaar: zeker en vast. Maar als je niet voor die dingen bent, heb je er niets aan.




(vorig jaar al gezien, mr nu komen ze mt nieuw album)