Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
super-styler zei:Veel goede namen al, fck de haters gaan jullie maar naar werchter. En pukkelpop geen publiek voor dubstep & dnb ? l-o-l wat
NiXiE zei:ik ben vorig jaar ook enkel geweest voor 3 groepen...
het zou ma raar zijn als ge verwacht da den helft van de lineup u lievelingsgroepen zijn



super-styler zei:Veel goede namen al, fck de haters gaan jullie maar naar werchter. En pukkelpop geen publiek voor dubstep & dnb ? l-o-l wat
shiftyke zei:bwa toen ik de laatste keer op pkp was, 2 jaar terug waren de drum & bass feesjesz gene vette ze ondanks te toch wel goeie namen...
super-styler zei:Veel goede namen al, fck de haters gaan jullie maar naar werchter. En pukkelpop geen publiek voor dubstep & dnb ? l-o-l wat
.mach1en zei:Het is gewoon zo. eerst 5 namen electro dan 1 naam dnb dan weer 5 namen electro.
Al die kerels met hun flashy t-shirtjes en hun fluoriserende schoenveters.
Die gewoon buiten komen om hun kleren te showen.
gg
eddie zei:zoiets heet een subcultuur...
en het valt mij echt op da mensen die naar d&b luisteren het minst verdraagzaam zijn tegenover andere genres en daar ook niet voor open staan.
heb ik persoonlijk al vaak mogen ervaren.
en fluo veters enzo? dat zijn 14jarigen, daar trek je je toch gewoon nix van aan en geniet van de muziek gewoon 
super-styler zei:QFT !en fluo veters enzo? dat zijn 14jarigen, daar trek je je toch gewoon nix van aan en geniet van de muziek gewoon
![]()
ad:shiftyke zei:maar ik heb in sommige schoenen ook fluo veters en ben 20ad:

shiftyke zei:maar ik heb in sommige schoenen ook fluo veters en ben 20ad:
super-styler zei:Iedereen doet waar hij zin in heeft maar fluo veters gaat er toch een beetje over als 20 jarige, no?![]()
