Messias.
Legacy Member
?therapy? zei:17de wou ik ook wel gaan, maar ik ben dan "jammer genoeg" () op reis.
En zoals gewoonlijk geen volk gevonden om te gaan morgen. ^^
Nils Frahm nog nooit live gezien en had ook wel eens naar de DOK Arena willen gaan, maar woensdag is zowat de enige dag deze week dat ik 's avonds vrij heb, en dat is ook veel waard.








Mooi gebruik gemaakt van zijn gebroken duim.