Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Messias.

Legacy Member
?therapy? zei:
17de wou ik ook wel gaan, maar ik ben dan "jammer genoeg" ( :p ) op reis. :D
En zoals gewoonlijk geen volk gevonden om te gaan morgen. ^^

Nils Frahm nog nooit live gezien en had ook wel eens naar de DOK Arena willen gaan, maar woensdag is zowat de enige dag deze week dat ik 's avonds vrij heb, en dat is ook veel waard. :p

?therapy?

Legacy Member
Haha, dat is waar natuurlijk. :)

Enfin, tickets voor Sigur Ros zijn binnen. :woohoo:

Utred

Legacy Member
Ik ga naar Nils Frahm vanavond. Dat is op een paar honderd meter van mijn deur:p

Monoslay

Legacy Member
Kaartjes besteld en betaald! Ik kijk er al naar uit! Mijn zitplaatsten zijn wel niet meer zo geweldig, maar ik ben er toch vooral om te luisteren. :)

Messias.

Legacy Member
Monoslay zei:
Kaartjes besteld en betaald! Ik kijk er al naar uit! Mijn zitplaatsten zijn wel niet meer zo geweldig, maar ik ben er toch vooral om te luisteren. :)

Ik wil trouwens effe vermelden hoe geweldig dat nieuwe ticketingsysteem van Ticketmatic is. Heb het nu al een paar keer gebruikt voor een paar verschillende venues: heerlijk. Simpel, snel, betalingen goed geïntegreerd, geen hoofdpijn tout court.

Joeri

Legacy Member
Net terug thuis van Arles (FR), gisteren Sigur Ros daar zien spelen. Wow!
Uiteindelijk blij dat ik geen tickets had voor het rivierenhof en dan maar de moeite heb gedaan om naar daar af te reizen. Geweldige setting (Théâtre antique d'Arles), paar dagen in de zon en volgens een Australisch koppeltje dat de band deze tour aan het volgen was en het merendeel van hun shows had gezien zowat de beste set van deze tour tot nu toe.

Happy :woohoo:

Utred

Legacy Member
?therapy? zei:
Nice, afterparty bij u thuis? :unsure:
Verdomme. Als ik uw post had gezien zou ik hier een playlist met bleitmuziek hebben klaargezet:p


Exorikos zei:
Alleen naar een concert is zo zielig. :p

Ik zie niet in waarom. Je zit daar toch maar om te zwijgen en te luisteren.

Bart Religion

Legacy Member
Torche zei:
Zo'n uitspraken zijn zielig.

Utred zei:
Ik zie niet in waarom. Je zit daar toch maar om te zwijgen en te luisteren.

Eerder saai vind ik. Heb het één keer gedaan, maar geen twee keer. Tijdens het optreden zelf stoort dat niet, maar het aan de hangen voor en na het optreden en zelfs de rit heen en terug hoort er ook bij.

'k Heb mij helemaal niet geamuseerd en 't was een groep (Rise & Fall) die ik altijd graag zie spelen.

Wel bummer, de reden dat ik bijna geen optredens meer ga zien. Buiten vroeger meerdere per maand.

?therapy?

Legacy Member
En hoe goed was Nils Frahm wel niet. :drool: Mooi gebruik gemaakt van zijn gebroken duim. :p

En A winged victory for the sullen was heerlijk wegzweven. :)
Jammer genoeg was alles vrij kort maar enfin, geslaagde avond!

Utred

Legacy Member
Fantastisch inderdaad. Wat een pianist. Zijn optreden is voorbijgevlogen.
Winfed Victory was wel goed maar ik mis toch iets bij die muziek. Ik zit constant op een postrockuitbarsting te wachten:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan