Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sevencrowns zei:The Men speelde gisteren geen 1 nummer van Immaculadatongue
, voor de rest was het goed.

Huxley zei:Ik zie ze vanavond in Trix


Fictie zei:Rock Werchter ‏@RockWerchter
Just announced: The xx will play at the Lotto Arena in Antwerp on November 21! All info here: The xx Concerttickets - Lotto Arena Antwerpen,Belgium | 21/11/2012 #LNBE #RW12

xiempie zei:The XX: dat wordt Rijsel voor mij.
Voor degene die het zich afvragen: l'Aéronef is een leuke zaal ongeveer even groot als de AB. Tickets zijn er nooit rap uitverkocht.
Als het qua kilometers niet veel verschilt met de Lotto Arena, dan zou ik toch naar Rijsel gaan
EDIT: ook nog: de NMBS rijdt tot aan het station net naast de zaal
