Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tides zei:Ik zou zeggen, A Sun That Never Sets.
UnFinished zei:JaloersHeb die band nog maar net ontdekt en Celebration Rock staat nu al in mijn top 3 van 2012
![]()



tongue
, voor de rest was het goed. Hartje Japandroids. Ik word echt blij als ik die band hoor. Mega goed live. Zelfs stagedives (of toch poging tot) gezien.