Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ozl

Legacy Member
Nils Frahm was echt goed inderdaad. Geweldige kerel ook, zalig hoe hij begon over zijn duim en dan wat zat te 'trommelen' op zijn vleugelpiano. En daarna dat stuk met die synth :drool:

A Winged Victory vond ik ook wel nog goed, gewoon alle notie van tijd vergeten en wegdromen. Ik kijk al uit naar 17 oktober.

Wij zaten trouwens helemaal vanboven op die tribune en links zagen we de treinen voorbij rijden en langs rechts het verkeer aan de overkant van het handelsdok. Geweldig om in die setting volledig te kunnen opgaan in de muziek.

?therapy?

Legacy Member
En tof dat hij toch nog een nummertje ging spelen ook al was hij zijn rugzak al gaan halen al na zijn bis. :p Precies heel sympathieke kerel. ^^

TsD

Legacy Member
Normaal aanwezig de vrijdag! Zaterdag zal te zien zijn hoeveel zin ik heb en wie er allemaal gaat die ik ken:)

Master S

Legacy Member
Ik zou Sigur Rós graag eens willen zien maar niet in Vorst Nationaal, zo'n mottige venue :puke:

Edit: 40€ voor een ticket dan nog :p

Hayrus

Legacy Member
Welk Neurosis album luister ik best als ik The Eye of Every Storm (met No River To Take Me Home en de titeltrack als meeste :drool:) fantastisch vind? Kid, je hebt het me al eens gezegd, maar ik heb het niet opgeschreven.

clercqie

Legacy Member
Japandroids gisteren was ongelofelijk :drool: Wat een band!

Zalige venue ook, die Chocolaterie, supergezellig. En het voorprogramma, Paws, was een van de betere die ik al heb gezien. Ik moet zeker die plaat checken wanneer ze uitkomt in oktober. :)

UnFinished

Legacy Member
Jaloers :( Heb die band nog maar net ontdekt en Celebration Rock staat nu al in mijn top 3 van 2012 :love:

doldrums

Legacy Member
Welke sites gebruiken jullie om events in de buurt te checken? Gebruik nu last.fm recommended, die is handig omdat ik die in m'n google agenda kan zetten, maar denk niet dat ie alles oppikt ...

clercqie

Legacy Member
UnFinished zei:
Jaloers :( Heb die band nog maar net ontdekt en Celebration Rock staat nu al in mijn top 3 van 2012 :love:

Bij mij is het echt al hopeloos om een top 3 ofzo te maken, zelfs met 40 kom ik al niet meer toe; veel te veel goeie dingen die tegenwoordig uitkomen :p

Maar echt, wat een heerserband live. En dan er maar 2 meter van staan: superzaal die Chocolaterie! :D

Ik gebruik tegenwoordig dit forum, Last.fm, concertkalender (alhoewel die gelijk niet meer update?) sites van de bands zelf en sites van de verschillende venues. :p

sevencrowns

Legacy Member
Ik roep Incubate uit tot een van de coolste festivals van de lage landen. Shit!

The Men speelde gisteren geen 1 nummer van Immaculada (:tongue:), voor de rest was het goed. Hartje Japandroids. Ik word echt blij als ik die band hoor. Mega goed live. Zelfs stagedives (of toch poging tot) gezien.

Verder gezien (verspreid over de periode van donderdagavond t.e.m. zondag); Sleepy Sun, A Victory For The Sullen, Anthony Rother, Johannes Heil, een flard Black Dice, een flard NGUZUNGUZU, Raime, Gnod, Ramesses, Mmoths, Sex Drive, Nathan Fake, Iceage, Conan, een flard Ital, Lust for Youth, Slomatics, een flard Hare Akedod, een flard Amen Dunes, Culth of Youth, een flard Buildings, Primordial Undermind, Sunflare, VVovnds en Dead Neanderthals.

Tussendoor nog de ongelofelijke teringherrie (zelfs voor Torche en mij) van oa Con-Dom en Consumer Electronics gaan checken maar telkens afgetaaid na +/- 2 minuten. Trop is trop.

Hoera voor knappe Hollandse grieten btw en <3 Tilburg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan