Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is confirmedUtred zei:

Ahja, dienen IJslandse groep die gij graag hoort komt naar België, zo da da begint met een s... 
syndrom zei:iemand een idee hoeveel het zou zijn voor sigur ros in vorst?
wil die nu toch wel eens meepikken

Monoslay zei:
Pfft, grote kans dat het het toetsenbord op men werk is!Hayrus zei:Veel succes aan iedereen die een ticket gaat proberen bestellenMaar het loont zeker om uw F5 on zeep te helpen hoor.
Dus maakt niet uit. 
Dan toch niet in het 9l channel?Kid_C zei:Ben met de grond gelijk gemaakt geweest toen ik dat durfde spelen op plug.dj :')


Oei, ik dacht dat ze hier verdraagzaam waren.Kid_C zei:Ben met de grond gelijk gemaakt geweest toen ik dat durfde spelen op plug.dj :')

Monoslay zei:Oei, ik dacht dat ze hier verdraagzaam waren.
Godspeed You Black Emperor - Providence - YouTube
Iemand GY!BE al live gezien? Moet ook wel de moeite zijn.

Monoslay zei:Oei, ik dacht dat ze hier verdraagzaam waren.
Godspeed You Black Emperor - Providence - YouTube
Iemand GY!BE al live gezien? Moet ook wel de moeite zijn.

Messias. zei:Iemand die vrijdag naar Japandroids in 't VK gaat?
Utred zei:Ze komen naar de botanique. Heel dit forum zal er zijn denk ik![]()

