Hayrus
Legacy Member
UnFinished zei:Hmm, dit vind ik dan weer niet. Elk nummer op The Devil and God... is een pareltje imo, superplaatTerwijl Deja Entendu nog angsty punk rock (maar heel degelijke) was, straalt deze veel meer maturiteit uit. Qua songwriting vind ik Daisy echt veel minder, moeilijk om uit te leggen maar het is zo
Live ook een goeie band trouwens![]()
clercqie zei:Ik wil die dus echt zotgraag zien! Maar die touren praktisch niet: frustrerend!
En inderdaad, TDAG is ook in mijn ogen een superplaat (en Deja Entendu mag er zeker wezen), maar Daisy vind ik echt gewoon wow. Het heeft ook een tijdje geduurd voor ik ze kon appreciëren, maar het is voor mij althans hun beste. Het heeft vooral met het zelfvertrouwen van die plaat te maken, denk ik. Je hoort de ambitie er gewoon vanaf spatten. Het moment wanneer die gitaarchug 'Gasoline' openrijt, kippenvel elke keer weer![]()
Ben ik de enige die Deja Entendu beter vind dan The Devil and God Are Raging Inside Me? Tommy Gun en Maradona kunnen beiden toegevoegd worden aan soundtracks of my life. (En nothing beats die album art
)
Terwijl Deja Entendu nog angsty punk rock (maar heel degelijke) was, straalt deze veel meer maturiteit uit. Qua songwriting vind ik Daisy echt veel minder, moeilijk om uit te leggen maar het is zo 


