xiempie
Legacy Member
Utred zei:Toen waren ze geen voorprogramma![]()
http://cl.ly/image/2z0U0I2v3F23/Screen Shot 2012-09-04 at 00.54.29.png
:applause:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:Toen waren ze geen voorprogramma![]()
PBR Streetgang zei:Zijn er hier fans van Bohren & der Club of Gore?
xiempie zei:
xiempie zei:


Strange, heb daar blijkbaar onlangs naar op youtube naar gekeken maar kan het mij helemaal niet herinneren.Hayrus zei:To Forget van A Whisper in the Noise. Melancholie.


clercqie zei:Goh echt 'gekraakt' nog niets eigenlijk, maar deze komen er wel dicht bij:
Brand New - Daisy
Bomb The Music Industry! - Get Warmer
Autechre - Confield
Bon Iver - For Emma, Forever Ago (cliché!)
Waarom is echt moeilijk uit te leggen al typend, kga eens denken hoe ik het het best kan verwoorden![]()

Huxley zei:
clercqie zei:Awright:
- Daisy: hoewel hun vorige, The Devil And God Are Raging Inside Me, ook echt geweldig is en zeer diep gaat tekstueel, ga ik toch voor Daisy. En wel omdat de teksten subtieler, vager en persoonlijker zijn - je kan ze echt op je eigen manier interpreteren en gaan vooral voor het gevoel ipv. het rationele. Dit is één van de weinige albums waarvan de teksten mij echt raken op persoonlijk niveau, en ze komen veel harder aan dan bij andere soortgelijke groepen omdat de muziek bij momenten echt door merg en been snijdt. (alhoewel dat voor discussie vatbaar is).
Terwijl Deja Entendu nog angsty punk rock (maar heel degelijke) was, straalt deze veel meer maturiteit uit. Qua songwriting vind ik Daisy echt veel minder, moeilijk om uit te leggen maar het is zo 


clercqie zei:Ik wil die dus echt zotgraag zien! Maar die touren praktisch niet: frustrerend!
En inderdaad, TDAG is ook in mijn ogen een superplaat (en Deja Entendu mag er zeker wezen), maar Daisy vind ik echt gewoon wow. Het heeft ook een tijdje geduurd voor ik ze kon appreciëren, maar het is voor mij althans hun beste. Het heeft vooral met het zelfvertrouwen van die plaat te maken, denk ik. Je hoort de ambitie er gewoon vanaf spatten. Het moment wanneer die gitaarchug 'Gasoline' openrijt, kippenvel elke keer weer![]()
) was dat geloof ik, sindsdien heb ik ze idd niet meer op een Belgische affiche zien staan. Heel jammer, hebben wel wat fans hier.
memorexxx zei:Allright. Cloud Nothings, eens proberen voor iemand mee te krijgen...![]()
onorigineel misbaksel (duidelijk teveel naar dezelfde platen zitten luisteren), super belachelijke titels/tekst en onovertuigende 'frontman' (ik hoor enkel een zaagstem AAAAAA), hij zou beter wat keyboard en triangel muziek maken met al die emotions