Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Bart Religion zei:
Mankeert wel nog wat op, bij donker & depressief denk ik toch eerder aan pakweg River Runs van Life of Agony of Smashing Pumpkins dan aan die halve lijst.

ava adore van de pumpkins, heerlijke plaat imo.

Drew

Legacy Member
Zie net dat Cloud Nothings + Lotus Plaza op dezelfde dag is als Grizzly Bear

FFFFUUUUUU

Skyscraper

Legacy Member
Drew zei:
Zie net dat Cloud Nothings + Lotus Plaza op dezelfde dag is als Grizzly Bear

FFFFUUUUUU

Dan kies ik toch resoluut voor grizzly bear, geen twijfel.

Utred

Legacy Member
Moest het evenveel kosten ook zou ik sowieso naar Grizzly Bear gaan. Maar €27 is echt wel veel.

PBR Streetgang

Legacy Member
Lang geleden dat ik hier nog postte, maar nu dat ik juist veel moet gaan leren voor mijn examens, spendeer ik meer tijd on tha intrenetz.

Het mag dan wel geen van de genres zijn uit de thread title maar fuck it. Bart Religion's post over duistere en depressieve albums deed me eran denken. Zijn er hier fans van Bohren & der Club of Gore?

Tip: je ervaart deze dudes het best als je een playlist van hen afspeelt in sync met een creepy stille (of bijna stille) film. Aanrader: Ménilmontant, The Fall of the House of Usher of Vampyr. Garantie een unheimliche ervaring!

clercqie

Legacy Member
Skyscraper zei:
Dan kies ik toch resoluut voor grizzly bear, geen twijfel.
Bij mij toch eerder Cloud Nothings hoor :)

|steven| zei:
Misschien een vreemde vraag, maar het hoort er misschien ook bij.

Welk album heeft jullie emotioneel 'gekraakt', en waarom?

Goh echt 'gekraakt' nog niets eigenlijk, maar deze komen er wel dicht bij:

Brand New - Daisy
Bomb The Music Industry! - Get Warmer
Autechre - Confield
Bon Iver - For Emma, Forever Ago (cliché!)

Waarom is echt moeilijk uit te leggen al typend, kga eens denken hoe ik het het best kan verwoorden ;)

Utred

Legacy Member
|steven| zei:
Misschien een vreemde vraag, maar het hoort er misschien ook bij.

Welk album heeft jullie emotioneel 'gekraakt', en waarom?

The Antlers - Hospice
Wint met kilometers voorsprong op dat gebied.


clercqie zei:
Bij mij toch eerder Cloud Nothings hoor :)
Die gaan met wat geluk 4 nummers spelen.

Hayrus

Legacy Member
|steven| zei:
Misschien een vreemde vraag, maar het hoort er misschien ook bij.

Welk album heeft jullie emotioneel 'gekraakt', en waarom?

To Forget van A Whisper in the Noise. Melancholie.

tides

Legacy Member
|steven| zei:
Misschien een vreemde vraag, maar het hoort er misschien ook bij.

Welk album heeft jullie emotioneel 'gekraakt', en waarom?

Onlangs opnieuw naar Hospice van The Antlers gaan luisteren

;__;

UnFinished

Legacy Member
Utred zei:
The Antlers - Hospice
Wint met kilometers voorsprong op dat gebied.

Die gaan met wat geluk 4 nummers spelen.

Vorige keer speelden ze nochtans hun hele plaat...

OT: Mineral - EndSerenading

:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan