Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huxley

Legacy Member
Yeah, Raketkanon heeft wat shows toegevoegd.
Keer o.a in de Charlatan (album release) en eens samen met SN8 in de vooruit.

UnFinished

Legacy Member
Zeker en vast, drie albums op hun palmares en allemaal ferm de moeite :)

Huxley

Legacy Member
Ook eens checken.

Ty Segall komt naar de Kreun (volgens last.fm)
Indien, moet ik zeker zien. Kben er nog altijd slecht van dat ik Thee Oh Sees daar heb gemist.

[youtube]1zFFwnDyz7k[/youtube]

Stationary

Legacy Member
Klinkt niet slecht! Coole performance ook, alleen de drummer ziet er mij wel wat 'plattekes' uit. :p

Hellcats

Legacy Member
Huxley zei:
Ook eens checken.

Ty Segall komt naar de Kreun (volgens last.fm)
Indien, moet ik zeker zien. Kben er nog altijd slecht van dat ik Thee Oh Sees daar heb gemist.

[youtube]1zFFwnDyz7k[/youtube]

Ty Segall kwam naar Trix een maandje terug maar zal hem ook gaan checken in de kreun.Thee Oh Sees waren daar zalig :p

clercqie

Legacy Member
Hayrus zei:
Liefhebbers van klassieke en minimalistische muziek, zeker checken dit!

Anoice - Colder Than Thermite - YouTube

en een meer postrockish nummer:

finale : Anoice - YouTube

The Black Rain! :love:
Eén van de betere albums dat ik dit jaar al heb gehoord.

En der zijn toch veel Japanners die diezelfde stijl uitgaan, zo'n combinatie van post-rock en klassiek. Zelf ben ik ook nog redelijk verslaafd aan Kashiwa Daisuke en Yasushi Yoshida :)

Hayrus

Legacy Member
clercqie zei:
The Black Rain! :love:
Eén van de betere albums dat ik dit jaar al heb gehoord.

En der zijn toch veel Japanners die diezelfde stijl uitgaan, zo'n combinatie van post-rock en klassiek. Zelf ben ik ook nog redelijk verslaafd aan Kashiwa Daisuke en Yasushi Yoshida :)

Echt fantastisch hé! Inderdaad, sommige nummers van World's End Girlfriend (blijf gewoon weg van Seven Idiots :p) zijn gelijkaardig en ook Max Richter doet hetzelfde met piano en strijkers (ik wil hierbij dan ook opnieuw oproepen om naar Perfect Sense te kijken en bijhorende soundtrack plat te draaien):

Perfect Sense (2011) - IMDb

Max Richter - Luminous (Perfect Sense Soundtrack) - YouTube

clercqie

Legacy Member
Max Richter kan ik ook zeker smaken. Die soundtrack zal ik zeker opzoeken. En is die film wat de moeite? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar de summary lijkt mij wel interessant. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan