MrM@tthijs
Legacy Member
Monoslay zei:@ Utred: Ik vind Not for want of trying het beste vh album.![]()
²
Die speech in het midden is zo perfect!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Monoslay zei:@ Utred: Ik vind Not for want of trying het beste vh album.![]()
MrM@tthijs zei:²
Die speech in het midden is zo perfect!

Monoslay zei:Maybeshewill - Not For Want Of Trying - YouTube
Dit blijft toch wel een hoogtepunt voor mij ( ook al ben ik nu zat).
Ik zou zoveel geven om dit album op vinyl vast te krijgen!

Huxley zei:Ook eens checken.
Ty Segall komt naar de Kreun (volgens last.fm)
Indien, moet ik zeker zien. Kben er nog altijd slecht van dat ik Thee Oh Sees daar heb gemist.
[youtube]1zFFwnDyz7k[/youtube]

Hayrus zei:Liefhebbers van klassieke en minimalistische muziek, zeker checken dit!
Anoice - Colder Than Thermite - YouTube
en een meer postrockish nummer:
finale : Anoice - YouTube
Hayrus zei:Liefhebbers van klassieke en minimalistische muziek, zeker checken dit!
Anoice - Colder Than Thermite - YouTube
en een meer postrockish nummer:
finale : Anoice - YouTube
Hayrus zei:Liefhebbers van klassieke en minimalistische muziek, zeker checken dit!
Anoice - Colder Than Thermite - YouTube
en een meer postrockish nummer:
finale : Anoice - YouTube


clercqie zei:The Black Rain!
Eén van de betere albums dat ik dit jaar al heb gehoord.
En der zijn toch veel Japanners die diezelfde stijl uitgaan, zo'n combinatie van post-rock en klassiek. Zelf ben ik ook nog redelijk verslaafd aan Kashiwa Daisuke en Yasushi Yoshida![]()
) zijn gelijkaardig en ook Max Richter doet hetzelfde met piano en strijkers (ik wil hierbij dan ook opnieuw oproepen om naar Perfect Sense te kijken en bijhorende soundtrack plat te draaien):