clercqie
Legacy Member
UnFinished zei:
Ze staan op Les Nuits Botanique ook, zal live wel weer een feestje zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UnFinished zei:
Kid_C zei:Die moeten dringend nog eens iets nieuw uitbrengen. Blue Cathedral en Avatar...![]()
The band has been on hiatus since a brief European tour in 2008. In the Feb/Mar 2011 issue of Rock-A-Rolla magazine, Ben Chasny said there are no current plans to restart the band.
Brek zei:

Tranco zei:Iemand hier into The Flaming Lips? met welk album begin ik best? hebben nogal een uitgebreid oevre

Tranco zei:Iemand hier into The Flaming Lips? met welk album begin ik best? hebben nogal een uitgebreid oevre
UnFinished zei:Yoshimi Battles The Pink Robots & The Soft Bulletin.
Beide zeer degelijke albums, al vind ik Yoshimi persoonlijk wel iets beter. Zal wss wel zijn omdat dit het eerste album van hen is dat ik beluisterd heb.
.