Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
Kunnen we dan gewoon geen "review subforum" invoeren? Zoals bij de films...

UnFinished

Legacy Member
Zou cool zijn als eerste stap, en misschien ook een concertreview thread?

Tranco

Legacy Member
@Bart ik weet niet of we daar wel genoeg actieve members zouden voor hebben. tzou er maar een dooie boel zijn

UnFinished

Legacy Member
Als er een review subforum komt, kan je daar toch beter ineens alle mogelijke reviews in zetten?
Party forum wordt bijna niet gebruikt voor concertreviews denk ik, daar dient deze 'vuilbakthread' al voor :p

clercqie

Legacy Member
Utred zei:
Goddeau is veel te goed om nog een andere recensiesite te hebben imo.

En zelfs daar verbleken ze bij sommige Engelse sites (RA, Sputnik...). Maf hoe zot ze daar kunnen schrijven.

Een paar artiesten/albums die zwaar aanslaan op het forum hier verder promoten zou anders wel leuk zijn. Zo een apart review subforum lijkt mij echt wel nog tof. :)

TsD

Legacy Member
:offtopic:

Bwoah, nog meer subforums zou ik wat minder vinden persoonlijk...Nu is het lekker gezellig alles in 1 thread. Er is al een party-forum, om daar nog eens een concert-forum bij te gooien?. Elk genre heeft zowat al zijn eigen thread, waar dan nog eens onderverdelingen in zijn, want haja, stoner mag niet bij de metal, maar ook niet bij de rock etc etc, soms weet ik al niet meer waar ik iets moet in posten:D

Als Kid_c bv iets wil delen, doet hij dat gewoon hier in 1 of 2 zinnen, mits youtube-linkske. Zo weet iedereen direct over wat het gaat en hoe het klinkt:p

Dan liever alle reviews op de main page en gewoon hier het forum behouden zoals het is. Of gewoon de shit houden zoals het nu is, niks mis mee:D

Dan zie ik liever mensen hun tijd en energie steken in projectjes zoals dat cover-project waar er al tijdje sprake van is (maar dat nu terug dood lijkt te bloeden?). Of een gitaarjam die vroeger werd gehouden in de gitaarthread, Metalnights met Kid en Obi (dacht ik?) als presentators etc...

:offtopic:

Forest Swords eens gecheckt, zo hard aanwezig op Sinxen, Rattling Cage:drool:

?therapy?

Legacy Member
Hehe, kan inderdaad de hipsterfactor er wel van inzien. :p Maar ik heb een zwak voor gadgets :')

sevencrowns

Legacy Member
Hier mss ook maar eens vragen;

Kent iemand een website waarop alle festivals gerangschikt zijn binnen Europa voor de komende zomer? Google levert mij behoorlijke kut resultaten op.

shiftyke

Legacy Member
clercqie zei:
Is dat nu de manier hoe ze het uploaden van albums gaan tegengaan? Gewoon ervoor zorgen dat ge het niet op uw pc kunt zetten :p

bwa gezien het een audio-output heeft lijkt me het net zeer gemakkelijk ;)

Kid_C

Legacy Member
My Bloody Valentine
We are very proud to announce the re-mastered versions of Loveless and Isn't Anything are due for release on Monday 7th May.

We will also be releaseing a brand new compilation, EP's 1988-1991, which will include the 4 EP's from that period, plus other rare and previously unreleased tracks. Stay tuned for more.... MBV.

xiempie

Legacy Member
Kid_C zei:
My Bloody Valentine
We are very proud to announce the re-mastered versions of Loveless and Isn't Anything are due for release on Monday 7th May.

We will also be releaseing a brand new compilation, EP's 1988-1991, which will include the 4 EP's from that period, plus other rare and previously unreleased tracks. Stay tuned for more.... MBV.
:applause::applause:

Bart Religion

Legacy Member
TsD zei:
Metalnights met Kid en Obi (dacht ik?) als presentators etc...

Zoiets als de metalnight maar dan met muziek die eerder hier past zou ook wel eens geestig zijn.

Maar dan zonder obsessie voor hokjes zoals de meeste metalheads lijken te hebben :scream:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan