Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burntfaceman

Legacy Member
Public Image Limited is aan het spelen in de boiler room.
John Lydon kan voor mijn part naar de maan, maar PiL kan er altijd bij mij in.

Bart Religion

Legacy Member
Vele hebben al gereageerd, maar wou het nogmaals vermelden want niet veel mensen checken het feedback forum

https://www.beyondgaming.be/archive...ure-requests.219/meer-dan-een-gamesite.851502

Nuja, 't is maar een idee. Beetje luidop denken



Ook Unfinished88 had een leuk idee

UnFinished zei:
Beter zou zijn om met de community die we hier hebben een onafhankelijke website op te richten, los van 9lives. Ik wil daar gerust aan meewerken :)

Ben daar ook wel voor te vinden, maar deftige websites bouwen kan ik niet.

Kid_C

Legacy Member
Wat kunnen wij inhoudelijk bijdragen op zo'n website tov andere blogs en sites?

Bart Religion

Legacy Member
Kid_C zei:
Wat kunnen wij inhoudelijk bijdragen op zo'n website tov andere blogs en sites?

Heb je het nu op 9lives uitbreiden of op het idee van Unfinished88?

Het grootste deel van mijn uitleg staat al in die andere post trouwens, wou het gewoon hier nog even zetten omdat het feedback forum bij mijn weten niet veel wordt bezocht.


Wat mij persoonlijk betreft:
In de eerste plaats omdat het mij leuk lijkt te doen.
Omdat het dan van "jezelf" is (en je medewerkers).

En bijdragen.. Hmm, veel reviews vind ik nogal droog en te objectief overkomen. Persoonlijk hou ik daar niet zo van. Om Thompson even te quoten:

"If you consider the great journalists in history, you don't see too many objective journalists on that list. H. L. Mencken was not objective. Mike Royko, who just died. I. F. Stone was not objective. Mark Twain was not objective. I don't quite understand this worship of objectivity in journalism. Now, just flat-out lying is different from being subjective."

Een gonzo style muzieksite. Me likey :D

Zeker ook voor concertreviews. Zaterdag naar een optreden geweest en hoewel het een uitstekend optreden was, was het spannendste van de avond het gedeelte waar ik op terug weg bijna een agent omver reed en vervolgens door enkele politiewagens omsingeld werd.

Nuja, dat is maar een voorbeeld. Makkelijk zal het ook wel niet zijn. Ik kom natuurlijk nog niet aan de hielen van een Thompson.

Goede ideeën, that's the easy part. Iedereen heeft er. Ze deftig uitvoeren, dat is het moeilijke.

UnFinished

Legacy Member
Kid_C zei:
Wat kunnen wij inhoudelijk bijdragen op zo'n website tov andere blogs en sites?

Wat dachten de mannen van 9lives die 4gamers mee opgestart hadden inhoudelijk te kunnen bijdragen tov andere blogs en sites?

En kijk nu hoever ze staan op korte tijd.

?therapy?

Legacy Member
Zou wel cool zijn als je dan ook je kosten van naar optredens te gaan zou terug betaald krijgen. :unsure: :p Hoppa tekstje schrijven erover en klaar is kees ^^

Kid_C

Legacy Member
UnFinished zei:
Wat dachten de mannen van 9lives die 4gamers mee opgestart hadden inhoudelijk te kunnen bijdragen tov andere blogs en sites?

En kijk nu hoever ze staan op korte tijd.

Dat musicforum is wel lachwekkend. :unsure:

Hayrus

Legacy Member
Kid_C zei:
Wat kunnen wij inhoudelijk bijdragen op zo'n website tov andere blogs en sites?

Een andere website mag je echt niet doen. Hier heb je net alles bijeen. Goed film- en muziekadvies, dan eens vrije tijd gaan checken, serietje als het past, scheelt er iets met uw pc kunnen ze het hier ook altijd oplossen en idem met je gitaar. Alles wat je nodig hebt zit hier al, dus waarom zou je het kopiëren?

En zolang je niet in de crew zit, denk ik dat wij weinig te zeggen hebben over de homepage. Neemt niet weg dat ik inderdaad net als de meesten hier amper nog game (uitzonderlijk ME3 :p) en het game-nieuws al helemaal niet meer volg. Maar zelfs al zou er nu een evenwaardig alternatief komen, dan nog blijf ik hier omwille van de community.

Kid_C

Legacy Member
Klopt wel, zelfs zoeken op google naar iets praktisch en je komt hier uit. :rofl:

MrM@tthijs

Legacy Member
Als we nu Drew zijn Young Nothing integreren in een echte website met daar dan nog wat eigen inbreng bij?

|steven|

Legacy Member
Utred zei:
Goddeau is veel te goed om nog een andere recensiesite te hebben imo.
Idd, wie écht op zoek gaat (ging) naar recensies weet welk zijn plek te vinden op het internet, van vandaag.

Men kan van 9lives dan een soort google maken waar je echt alles op kan terugvinden. 9lives is nu al vrij uitgebreid, verder het musicforum uitbreiden naar de homepage is imo niet nodig.

Hayrus zei:
Een andere website mag je echt niet doen. Hier heb je net alles bijeen. Goed film- en muziekadvies, dan eens vrije tijd gaan checken, serietje als het past, scheelt er iets met uw pc kunnen ze het hier ook altijd oplossen en idem met je gitaar. Alles wat je nodig hebt zit hier al, dus waarom zou je het kopiëren?
+1

Bart Religion

Legacy Member
UnFinished zei:
Wat dachten de mannen van 9lives die 4gamers mee opgestart hadden inhoudelijk te kunnen bijdragen tov andere blogs en sites?

En kijk nu hoever ze staan op korte tijd.

Kid_C zei:
Dat musicforum is wel lachwekkend. :unsure:

Was ook niet hun bedoeling om een muzieksite op te richten. En al zeker geen muziekforum

Bart Religion

Legacy Member
Nadeel dat op een forum met maar enkele verzamelthreads je posts snel verdwenen. Een paar uur later, hoogstens een dag, is je post weggezonken.

Een ander, nu dood, muziekforum had voor elke noemingswaardige band een aparte thread. Veel overzichtelijker uiteindelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan