Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elvis P

Legacy Member
Brek zei:
't was serieus de moeite in de AB. Songs gehoord van Lapalux, Samiyam, Teebs, Flying Lotus, J Dilla, Dibiasa, Knxwledge, Jeremiah Jae, FlyamSam, Matthewdavid,...
Teebs z'n nieuw materiaal was vet. :drool:
Word! Alledrie echt vet imo..
Nog mensen die Teebs op enkele woorden/namen na geen zak konden verstaan als die iets zei? :unsure:

Nickless zei:
Er was 0 sfeer maar hij deed zijn ding en draaide schijf na schijf.
Die kerel me z'n muts die Brek vermeldde deed nochtans z'n best.. :D

shiftyke

Legacy Member
Brek zei:
't was serieus de moeite in de AB. Songs gehoord van Lapalux, Samiyam, Teebs, Flying Lotus, J Dilla, Dibiasa, Knxwledge, Jeremiah Jae, FlyamSam, Matthewdavid,...
Teebs z'n nieuw materiaal was vet. :drool:

Nog iemand die kerel met z'n muts gezien die vooraan in het midden stond? Ik stond er een paar meter links van dus ik had een goed uitzicht op zijn 'moves'. Wat een rare kwiet. :lol:
Ik hoop niet dat het iemand van hier is. :unsure:

Ik was het in elk geval niet, ik stond rechts, naast Lapalux :D

Anyhow geniale avond, Samiyam kwam wel het hardst vond ik!

Brek

Legacy Member
Nickless zei:
Wederom sausagefest maar toch een aantal deernes ertussen.
Opnieuw later dan voorzien beginnen ma kom... Héérlijk avondje, weinig pauzes tussen dj switch en zelfs 30 mins erbij opt einde, nice!

Lapalux wat te experimenteel voor mij, zijn laatste track was wel sweet (vocals: too much?)
Samiyam kon mij zeker boeien, leuke opwarmer voor Teebs. Gezellige interactie met publiek.
Teebs, die was de beste van de avond. Er was 0 sfeer maar hij deed zijn ding en draaide schijf na schijf.

Aantal hoogtepunten: J Dilla, Jeremiah Jae, Flying Lotus, FlyamSam.


8/10

C'mon boy... Ramadanman - Glut / Tempest (HEK008) - Hemlock Recordings - YouTube classic!!

Inderdaad niet zo veel sfeer. Toch m'n best gedaan anders. :unsure:

Utred

Legacy Member
Mijn 2 vrienden waren in ieder geval zeer enthousiast, en die hadden nog bijna niets van Brainfeeder gehoord. Weer een paar zieltjes gewonnen!

?therapy?

Legacy Member
Nog volk van hier dat morgen naar Maybeshewill gaat?

deuren : 15u - eerste band : 16u
pils, cola etc aan 1,3 euro
inkom : €6 voor 16u - €7 erna
Maybeshewill zou rond 18u beginnen

Snaggit

Legacy Member
Ik heb blijkbaar toch iets gemist door niet naar Teebs te gaan gisteren :sad:

Misschien straks toch maar even Maybeshewill gaan kijken in Hasselt.
Hier zijn toevallig geen Limburgers die daar naartoe gaan?

Hayrus

Legacy Member
Zou Dunk!festival uitverkocht geraken? 't Is het eerste jaar dat ik dit een beetje volg, maar zit nog met een aantal late beslissers bij mensen die meewillen...

Torche

Legacy Member
Was nog aan het denken om die eerste dag te gaan (Pelican, This Will Destroy You en Omega Massif), maar ik vind €35 wel lichtjes overdreven.

Geen idee of het uitverkoopt.

Kid_C

Legacy Member
Omega Massif. :drool:
35€ is idd best veel geld, ik ben ook nog aan het twijfelen. Omega Massif live is echt een bom.

@Hayrus: Idd, veel invloeden van A Silver Mt. Zion! Maar man, die nieuwe plaat is mij aan het inpakken, wat een heerlijk stukje muziek is dat. :love: De slowcore invloeden maken het echt meesterlijk.

UnFinished

Legacy Member
Dit is de eerste keer da'k ga gaan naar dunk!, ben er wel nog niet uit hoeveel dagen precies... Enkel vrijdag staat al wel vast. Pelican, Omega Massif en TWDY zijn drie topbands die ik absoluut niet wil missen.

?therapy?

Legacy Member
Maybeshewill :drool: fucking geil... no other words :drool:
Geniaal goed... alle nummers die ik wou horen kwamen aan bod! En lekkere vrouwtjes aanwezig! Need more chicks!

Utred

Legacy Member
Ik wil die ook wel graag eens zien, kom es naar Gent verdomme.
Gaat er nog iemand naar Joanna Newsom morgen?

shiftyke

Legacy Member
nieuwe bloc. namen

Ritchie Hawtin, Snoop Dogg en Steve Reich

the force is strong with this one :drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan