Kid_C
Legacy Member
Hayrus zei:Ooit eens beluisterd, maar geen verdere aandacht aan gegeven (had toen ook nog niet zoveel muziekbagage). Maar damn, Your Hand is niet normaalad:. Met To Forget mag je me echt weken eenzaam opsluiten, zo'n masterpiece.
Net de nieuwe aan het luisteren, klinkt beetje als Apse (sfeer & vocals) gemengd met hun ouder werk. Mocht je Apse nog niet kennen, je weet wat te doen.
To Forget doet wel enorm denken aan GY!BE.
All My is heerlijk. 
ad:. Met To Forget mag je me echt weken eenzaam opsluiten, zo'n masterpiece.





