DevStyle
Legacy Member
beatlover zei:Wa vond ge van bediening achter toog? :kwijl:![]()
Haha, GT is gewoon overbekend omwille van die bediening hé..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beatlover zei:Wa vond ge van bediening achter toog? :kwijl:![]()

beatlover zei:Door policy in Groovy tunes is altijd lachen![]()
Zien er mss ni zo vriendelijk uit maar durven toch om mensen binnen te laten zonder pas...
Wa vond ge van bediening achter toog? :kwijl:![]()

Xavez zei:SECOND FLOOR
3) Onze eigen set... Ik ga niet liegen, maar het was the worst set ever gewoon! Zo slecht draai ik thuis met mijn HQ10's zelfs nog niet (qua beatmatching dan). Sjans dat het al vroege uurtjes waren en niet iedereen wakker was. De platenkeuze was blijkbaar wel goed want iedereen bleef gaan tot we tegen een uur of 5 moesten afsluiten...

Binnenkort is decadanze, bediening achter toog in bikinitopjeDevStyle zei:Haha, GT is gewoon overbekend omwille van die bediening hé..![]()

Tah_b00nz0r zei:dat bespreek ik liever in PM omda anders men vriendin het ga lezen :applause:![]()

... Let vooral niet op het interview xDMooi in mekaar gestokenXavez zei:Voor allen die het gemist hebben of opnieuw willen genieten: op http://infect-it.be staat de reviewmovie nu... Let vooral niet op het interview xD
Xavez zei:Voor allen die het gemist hebben of opnieuw willen genieten: op http://infect-it.be staat de reviewmovie nu... Let vooral niet op het interview xD


Tuninboy zei:Stom dat ze niet alle Dj's hebben geinterviewd
Mja![]()

Desperatozz zei:ik was te laat![]()
achja ... die ene glimp van mij achter de main-room booth ... vind'k wel leuk![]()



Tuninboy zei:Stom dat ze niet alle Dj's hebben geinterviewd
Mja![]()
Denk dat er niet genoeg tijd was voor zoveel interviews =)... Next edition dan maar 
Xavez zei:Hehe, Time is money as they say zeker?Denk dat er niet genoeg tijd was voor zoveel interviews =)... Next edition dan maar
![]()



Neen, maar de cameracrew welTuninboy zei:Wss,Nja heeft Desp dan zo weinig tijd ?![]()

Tenzij ge Benjamin Bates heet moet ge altijd met meer dan één een interview doen om het een beetje interessant te houden =)...Tuninboy zei:Btw dan moest gij nie zo lang in de camera blijve e![]()
Xavez zei:Neen, maar de cameracrew wel
Tenzij ge Benjamin Bates heet moet ge altijd met meer dan één een interview doen om het een beetje interessant te houden =)...

U & ME natuurlijk 