Archief - [party] 5th May 2006 :: Infect It @ Versuz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thomazz Trigger

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
wa is er dan verandert :p nieuwe laser fzo ^^


Hehe :d

gelooft gij maar dat het een laserke is ja.. nee nee kan alvast verklappen dat het niet meer te herkennen is :) u'll see friday!

@mensen die al iets weten: verklap niks eh ;) dan is de verrassing des te groter :)

GroovyBeatsss

Legacy Member
Normaal ook aanwezig!

Eerst uurtje desperatozz, dan naar Project zero!
Heb u alle 2 al bezig gehoord en is altijd serieus goei muziek!

Project Zero

Legacy Member
beatlover zei:
Normaal ook aanwezig!

Eerst uurtje desperatozz, dan naar Project zero!
Heb u alle 2 al bezig gehoord en is altijd serieus goei muziek!

Hehe nice!
Kom zeker eens goeiendag zegge he :p
En kzou zo zeggen, dans u gat er al af om 11 uur he, want ik moet het publiek opwarmen en dat is geen makkertje :p

GroovyBeatsss

Legacy Member
Project Zero zei:
Hehe nice!
Kom zeker eens goeiendag zegge he :p
En kzou zo zeggen, dans u gat er al af om 11 uur he, want ik moet het publiek opwarmen en dat is geen makkertje :p
Believe me, kan niet stilstaan op groove! Men vriendin helemaal ni:p
Zulle zowa probere de boel op gang te trekke eh;) :woohoo:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik zal ook wel goeiendag kome zegge bij project zero en desperatoz ;) het leuke aan de 2e room is wel da ge echt voor de dj kunt gaan staan, ge kunt bij wijze van spreke de naald eraf hale en de plaat pikke :p

ben is benieuwd als de versuz echt helemaal verandert is :x

GroovyBeatsss

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ik zal ook wel goeiendag kome zegge bij project zero en desperatoz ;) het leuke aan de 2e room is wel da ge echt voor de dj kunt gaan staan, ge kunt bij wijze van spreke de naald eraf hale en de plaat pikke :p

ben is benieuwd als de versuz echt helemaal verandert is :x
Ben ook benieuwd! Ben al heel tijdje niet meer daar geweest dus dit is perfecte moment eh;)

Project Zero

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
het leuke aan de 2e room is wel da ge echt voor de dj kunt gaan staan, ge kunt bij wijze van spreke de naald eraf hale en de plaat pikke :p
Als ge dat doet, toek oep aa bakkes :p

Nuja, zolang dat podium maar stabiel is en ik niet de hele tijd moet gaan zeiken tegen breezersletjes om niet met hun sjakosj tegen de TT's te stoten.. Believe me, I've been there!
Als ze blond zijn moogt ge het na 2 minuten nog ne keer zegge.. slecht korte termijngeheugen en stuff :x

Ik stel voor: meeting aan de booth in de grooveroom :p

Thomazz Trigger

Legacy Member
Mannen, blijf allemaal laat genoeg eh!! Vanaf 2.30h draaien wij in de groove room! Perfecte start naar een afterclub feesje ;)

Blijven goan :music:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
hela hela :angry: als gij da doet ne schop tege aa kloete :p

oh tnx ^^

ja ik zal daar zowieso goeiendag kome zegge... tis lastig, pz & despe opt zelfde tijdstip :(

Desperatozz

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
oh tnx ^^

ja ik zal daar zowieso goeiendag kome zegge... tis lastig, pz & despe opt zelfde tijdstip :(

ik begin een uur eerder dus ...

geen nood :D

gewoon op tijd komen ... genieten van die groovez! :music:

Project Zero

Legacy Member
BaBsie zei:
hela hela :angry: als gij da doet ne schop tege aa kloete :p
Dan een 12 inches vinyl tege aa kupke :p

Gulden regel: stoor nooit een dj tijdens het draaien!

2 days to go!

Xavez

Legacy Member
Mannen, vanavond is het zover..
Ziet dat ge der allemaal klaar voor zijt.. 'cause we are ;)

Doors: 22h
Closing time: till the party ends

Babs

Legacy Member
chance, der was iets gebeurd da ik mss nie kon afkomen, ma tis gelukkig al beter :D

WOEi!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
jaja de tickette steken in men portemonnee ^^ vanavond rond 11u ben'k er denk ik ;)

xavez, al veel vvk gehad fzo?

Xavez

Legacy Member
Boontje, die VVK komt nu allemaal binnen. Nu nog effe stressen. Kutfilmpje van Jim van de FTP aant halen en nog wat regelen hier en daar. VVK is vrij cava gebold, 70% is toch altijd kassa betalen dus we verwachten wel wat volk ja!

En wee uw gebeentje wie er VOOR halfdrie doorgaat :p (twintig voor drie telt ook niet ^^)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan