Desperatozz
Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:wa is er dan verandertnieuwe laser fzo ^^
daarvoor moet je vrijdag komen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tah_b00nz0r zei:wa is er dan verandertnieuwe laser fzo ^^

Tah_b00nz0r zei:wa is er dan verandertnieuwe laser fzo ^^
u'll see friday!
dan is de verrassing des te groter 
DBK zei:lijkt mij wel een leuk feesje, tis wel 90 km![]()

beatlover zei:Normaal ook aanwezig!
Eerst uurtje desperatozz, dan naar Project zero!
Heb u alle 2 al bezig gehoord en is altijd serieus goei muziek!


Believe me, kan niet stilstaan op groove! Men vriendin helemaal niProject Zero zei:Hehe nice!
Kom zeker eens goeiendag zegge he
En kzou zo zeggen, dans u gat er al af om 11 uur he, want ik moet het publiek opwarmen en dat is geen makkertje![]()


Ben ook benieuwd! Ben al heel tijdje niet meer daar geweest dus dit is perfecte moment ehTah_b00nz0r zei:ik zal ook wel goeiendag kome zegge bij project zero en desperatozhet leuke aan de 2e room is wel da ge echt voor de dj kunt gaan staan, ge kunt bij wijze van spreke de naald eraf hale en de plaat pikke
ben is benieuwd als de versuz echt helemaal verandert is![]()

Als ge dat doet, toek oep aa bakkesTah_b00nz0r zei:het leuke aan de 2e room is wel da ge echt voor de dj kunt gaan staan, ge kunt bij wijze van spreke de naald eraf hale en de plaat pikke![]()



Project Zero zei:Als ge dat doet, toek oep aa bakkes![]()
als gij da doet ne schop tege aa kloete 
BaBsie zei:hela helaals gij da doet ne schop tege aa kloete
![]()

Tah_b00nz0r zei:oh tnx ^^
ja ik zal daar zowieso goeiendag kome zegge... tis lastig, pz & despe opt zelfde tijdstip![]()


Dan een 12 inches vinyl tege aa kupkeBaBsie zei:hela helaals gij da doet ne schop tege aa kloete
![]()

(twintig voor drie telt ook niet ^^)