Archief - [party] 5th May 2006 :: Infect It @ Versuz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
Beerend zei:
Ik wil nog heel graag afkomen en ik zal er zijn als het stopt met regenen. Ik heb enkel vervoer met de fiets jammer genoeg en zeiknat in Hasselt aankomen zie ik ook niet echt zitten. Tenzij iemand een paar handdoeken en een warme choco wil klaarleggen :p.
of een lekker heet wijf dat als verwarming kan dienen :p

Bastaspast

Legacy Member
Beerend zei:
Soit, 't zal niks worden jammer genoeg. Ik wil heel graag komen, maar ik krijg hier in Zonhoven geen volk mee :/

same here :s

tzal voor de volgende editie zijn ... kzijn er ni meer geraakt, toch bedankt voor de invitatie! respect ...

hopelijk wast een vet feestje!

grtz B!

DevStyle

Legacy Member
Ik heb het moeten missen.. mijn vervoer liet mij in de steek.
Nog nooit zo kwaad geweest. :(

epsilon

Legacy Member
Ik vond het heel leuk, 'k heb me heel goed geamuseerd met Desperatozz :D
Proficiat aan wie hier allemaal gedraaid heeft. Misschien heeft iemand hier me wel gezien, ik had een groene T-shirt aan met in het midden in het oranje en zwart "ALOHA" op :p

Gladz0r

Legacy Member
Twas echt een feestje alleen dat er pas tegen half 1 echt genoeg volk was.
Persoonlijk vondk Project Zero, Benjamin Bates en U&Me het beste :).
Desperatozz was ook te pruimen vooral z'n retro plaatjes waren top! Ma heb meeste tijd boven gestaan.

Babs

Legacy Member
Ik zeg dat versuz mijn gat mag kussen!

nogmaals merci eh Xavez :bow: kheb mij me die 6 euro ne goeie vodka redbull gedronke :p

Desperatozz

Legacy Member
it was nice :)

genoten van benjamin bates en u&me :D

en wat mezelf betreft ... vette ervaring ... :D

persoonlijke bommetjes van de avond

-same man
-white horse
-walking away
-zdarlight
-glamorous life
-exeeder

Thomazz Trigger

Legacy Member
Wat een feesje was het gisteren! Echt de moeite waard.. dus mensen die er niet waren dit jaar.. Zeker op de volgende editie aanwezig zijn eh!!

Despe heeft een goeie warming--up neergezet.
Benjamin Bates was ON GE LO FE LIJK!
PZ heeft een zeer degelijke set gedraaid, hoewel ik niet veel heb gehoord :)
En ja U van U&Me was wat moe (ik dus :P, hoewel ik soms ook wel 'Me' ben) Maar uiteindelijk hebben we dit event in stijl kunnen afsluiten!
Mophito viel wat tegen vond ik, maar heb er ook niet ZOveel van gehoord dusja..

Tuninboy

Legacy Member
epsilon zei:
Misschien heeft iemand hier me wel gezien, ik had een groene T-shirt aan met in het midden in het oranje en zwart "ALOHA" op :p

Hebk gezien :p


@ Desp: goeie set alleen soms muziek wat stil vond 'k :) toenk daar kwam direct ne schijf dus TOP :p

Pz zenne hebk nie gehoord want die domme aap van een "afruimer" stuurt ons verkeerd en we zen pas opt laatste bove geraakt (ale gevonde):p(was eerste keer dat 'k in versuz kwam)

Benjamin Bates bwa redelijke goeie set:)


U&ME hebk nie kunne hore omda 'k door moest dus 'k vond het een redelijke avond :)

Xavez

Legacy Member
Thanks everyone for comin! =). Vond het feestje persoonlijk zéér geslaagd. Alleen was onze afsluiter (wat mij betreft dan) mixtechnisch the worst set ever. Beeld u Tiga op I Live techno in ongeveer xD.

Nuja, DIK GEAMUSEERD! En babs & b00n, het was ECHT wel kut maar ik kon jullie helaas totaal niet helpen. Versuz policy die pascontrole...

GroovyBeatsss

Legacy Member
Jammer genoeg niet kunnen komen wegens omstandigheden:(

Kheb precies wel feestje gemist ffs

Anyway next year zeker daar!

Babs

Legacy Member
Xavez zei:
Nuja, DIK GEAMUSEERD! En babs & b00n, het was ECHT wel kut maar ik kon jullie helaas totaal niet helpen. Versuz policy die pascontrole...

twas uiteindelijk nie zo erg, we zijn nog naar groovy tunes geweest en ons daar nog geamuseerd :woohoo:

Project Zero

Legacy Member
BaBsie zei:
twas uiteindelijk nie zo erg, we zijn nog naar groovy tunes geweest en ons daar nog geamuseerd :woohoo:
Hm ik had et gehoord van Despe dat ge niet binnen geraakte..
Is natuurlijk een spijtige zaak mja, toch blij dat ge u in de GT hebt geamuseerd :)

Maar zeg mij is: hoe krijgt ge't klaar om u pas te vergete? :p



Infect-it was echt geslaagd voor mij!
Tege 10 na 11 zat de grooveroom al lekker gevuld , was heel leuk om die mensen klaar te stomen voor den benjamin :p
Ben ook heel tevreden over mn set daar!

Benjamin Bates was gewoonweg machtig (heb mij wel ff verschoten met da kutvuurwerk bij same man, man man, al die wijver aan't krijsen :D)
Dynamic bros vond'k niet zo goed, ineens was de main room half leeg :o
MAAAR gelukkig was er U&ME nog, met een laatste energie-boost heb'k mij daar nog een klein uurke zitten geven, echt manne, chapeau, twas ondanks het weinige volk op't laatste daar nog heeeeel gezellig!

Infect-it: GESLAAGD!

Babs

Legacy Member
Project Zero zei:
Maar zeg mij is: hoe krijgt ge't klaar om u pas te vergete? :p

Awel eh, ge begint me een lief in Hasselt te zoeken, kijken welke muzieksmaak hij heeft, zien welke interesse hij toont in bepaalde fuiven en toestanden en dan meegaan.

Dan ebt ge als meiske een sjakosj, da soms redelijk irritant is om altijd vast te houden en zeker al niet evident is om mee te dansen.
Wat doet da meiske dan? die laat haar sjakosj thuis.

Maar eerst vraag ze aan het lief "moete kik nog iets meehebben naast mn geld?" en dan zegt het lief droogjes "neen"

En dan moet ge pas tot de conclussie komen dat een pas vereist is om binnen te gaan, als ge aan de parking van de Versuz zijt :p

Oh zeg, tis alletwee ons schuld, ik moest mijne pas meedoen zoiezo, en hij moest mij tenminste gezegd hebben dat da daar nodig is (in Gent nog nooit tegengekomen dusja)

Des te beter, de 4 euro vodka redbulls van groovy tunes ebben mij gesmaakt :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mjah en groovy tunes was ook hilarisch haha xD

we komen der aan... zo ne turk portier van: pas bij?

ikke: ja ma men vriendin ni
hij: ja dan moogde ni binne
ikke: alee pls ze's van gent en tis eerste keer da ze hier is enz en we wiste da ni omda het vorige keer nog ni was toen dak daar was (dec 2005 dus ;))
hij: ja jong ge komt er ni in...

nog ff staan wachte, ineens kome daar zo 5 gaste af, den eerste zo'n broek totaal gescheurd, die portier zo supertdroog: da hoort hier ni é manne draai ma terug hahaha xD

toen dien andere waar dak wa had tege ligge lulle, kom ik pak het risisco ga ma binne xD kheb em erna toch me ons tweeje 3€ drinkgeld gegeve en goei hand :p

Xavez

Legacy Member
Lol foute boel :D...

http://infect-it.be/pictures staan de foto's al van 6mei 9h in the morning :p... Binnenkort komt er nog een filmpje aan, dan kunnen boonz en babsie nog eens zien wat ze gemist hebben :D.

Mijn kleine review zegt:

FIRST FLOOR
1) Warming Up Desperatozz was perfecte warming up (van wat ik heb gehoord toch, qua muziek!)
2) Benjamin Bates ROCKTE de keet zéér hard (ondanks een gebroken voet xD)
3) Dynamic Bros heb ik niet aan het werk gehoord, maar naar het schijnt jaagden die iedereen naar de Groove Room dusja :D... Nogthans kunnen die mannen er ook wat van! Misschien was Versuz een iets te platte locatie voor een event als dit...

SECOND FLOOR
1) Project Zero stond er al te geven nog voordat het ding werkelijk open ging en hij had z'n publiek al direct mee :p. Vond het voor zover ik heb kunnen luisteren zeer goed ;-)
2) Mophito was echt perfect voor mensen die geen Groove/Hardgroove smaken: er zat een pak vrouwvolk en een handvol pimpzzzzz =P. Mixtechnisch vond ik hem echt GOED. Niet volledig mijn muziekstijl maar wel zeer te smaken hoe hij het bracht!
3) Onze eigen set... Ik ga niet liegen, maar het was the worst set ever gewoon! Zo slecht draai ik thuis met mijn HQ10's zelfs nog niet (qua beatmatching dan). Sjans dat het al vroege uurtjes waren en niet iedereen wakker was. De platenkeuze was blijkbaar wel goed want iedereen bleef gaan tot we tegen een uur of 5 moesten afsluiten...

Al bij al een GOED geslaagde eerste editie en volgend jaar wordt dubbel zo knallend. Gezien de VVK even duur was als die van de dance- en dj-beurs, vond ik dit toch wel nog duizend maal meer zijn geld waard! een 1500man over de vloer gehad dus dat zat wel snor!

YellinD

Legacy Member
klonk als een feestje op mijn lijf geschreven... Maar ik had jammer genoeg mijn eigen bday bash vrijdag :(
(niet dat die minder goed was of course :p)

GroovyBeatsss

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
mjah en groovy tunes was ook hilarisch haha xD

we komen der aan... zo ne turk portier van: pas bij?

ikke: ja ma men vriendin ni
hij: ja dan moogde ni binne
ikke: alee pls ze's van gent en tis eerste keer da ze hier is enz en we wiste da ni omda het vorige keer nog ni was toen dak daar was (dec 2005 dus ;))
hij: ja jong ge komt er ni in...

nog ff staan wachte, ineens kome daar zo 5 gaste af, den eerste zo'n broek totaal gescheurd, die portier zo supertdroog: da hoort hier ni é manne draai ma terug hahaha xD

toen dien andere waar dak wa had tege ligge lulle, kom ik pak het risisco ga ma binne xD kheb em erna toch me ons tweeje 3€ drinkgeld gegeve en goei hand :p
Door policy in Groovy tunes is altijd lachen:D
Zien er mss ni zo vriendelijk uit maar durven toch om mensen binnen te laten zonder pas...

Wa vond ge van bediening achter toog? :kwijl::D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan