Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of een lekker heet wijf dat als verwarming kan dienenBeerend zei:Ik wil nog heel graag afkomen en ik zal er zijn als het stopt met regenen. Ik heb enkel vervoer met de fiets jammer genoeg en zeiknat in Hasselt aankomen zie ik ook niet echt zitten. Tenzij iemand een paar handdoeken en een warme choco wil klaarleggen.

Beerend zei:Soit, 't zal niks worden jammer genoeg. Ik wil heel graag komen, maar ik krijg hier in Zonhoven geen volk mee :/

, hoewel ik soms ook wel 'Me' ben) Maar uiteindelijk hebben we dit event in stijl kunnen afsluiten!epsilon zei:Misschien heeft iemand hier me wel gezien, ik had een groene T-shirt aan met in het midden in het oranje en zwart "ALOHA" op![]()

toenk daar kwam direct ne schijf dus TOP 
(was eerste keer dat 'k in versuz kwam)

Xavez zei:Nuja, DIK GEAMUSEERD! En babs & b00n, het was ECHT wel kut maar ik kon jullie helaas totaal niet helpen. Versuz policy die pascontrole...

Hm ik had et gehoord van Despe dat ge niet binnen geraakte..BaBsie zei:twas uiteindelijk nie zo erg, we zijn nog naar groovy tunes geweest en ons daar nog geamuseerd![]()



)
Project Zero zei:Maar zeg mij is: hoe krijgt ge't klaar om u pas te vergete?![]()

)
...
... Binnenkort komt er nog een filmpje aan, dan kunnen boonz en babsie nog eens zien wat ze gemist hebben
.
... Nogthans kunnen die mannen er ook wat van! Misschien was Versuz een iets te platte locatie voor een event als dit...
. Vond het voor zover ik heb kunnen luisteren zeer goed ;-)Door policy in Groovy tunes is altijd lachenTah_b00nz0r zei:mjah en groovy tunes was ook hilarisch haha xD
we komen der aan... zo ne turk portier van: pas bij?
ikke: ja ma men vriendin ni
hij: ja dan moogde ni binne
ikke: alee pls ze's van gent en tis eerste keer da ze hier is enz en we wiste da ni omda het vorige keer nog ni was toen dak daar was (dec 2005 dus)
hij: ja jong ge komt er ni in...
nog ff staan wachte, ineens kome daar zo 5 gaste af, den eerste zo'n broek totaal gescheurd, die portier zo supertdroog: da hoort hier ni é manne draai ma terug hahaha xD
toen dien andere waar dak wa had tege ligge lulle, kom ik pak het risisco ga ma binne xD kheb em erna toch me ons tweeje 3€ drinkgeld gegeve en goei hand![]()
