Archief - [party] 5th May 2006 :: Infect It @ Versuz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Desperatozz

Legacy Member
INFECT IT
5 MAY 2006

_when: 5 may 2006
_what: Infectious event at the brand new and improved Versuz. Styles will be deepgroove - elektroklash - real elektro - progressive house - minimal (2 rooms)
_where: Versuz, Hasselt
_who:
_website: www.infect-it.be
_presale: 6EUR
_presale_at: SoundStation Hasselt, Extrazone Limburg
_doors: 10EUR
_age_restriction: 16+ (M/F)

_organised_by: M.M.A. Eventing


Zoals jullie zien is de line-up dus nog lichtjes gewijzigd ;) :woohoo:
Dit is echt een -niet-te-missen- feestje! Dus ik zou zeggen BE THERE!


Greetzz, Desperatozz




ps: wie komt er allemaal -zeker- ?

psyko-monchske

Legacy Member
damn, zou ik graag naartoe gaan maar te ver.

telenet forum is btw goed vertegenwordigt :)

Thomazz Trigger

Legacy Member
Ik dus ook.. :)

CHECK OUT de line-up.. www.infect-it.be
Wij draaien van 2:30 till the end.. dus neem ewa red bullls en stay long enough ;)

Project Zero

Legacy Member
Thomazz Trigger zei:
Ik dus ook.. :)

CHECK OUT de line-up.. www.infect-it.be
Wij draaien van 2:30 till the end.. dus neem ewa red bullls en stay long enough ;)
Ik zal openen om 11 (tot half 1) en daarna zal ik U&ME in de laatste paar uurtjes vergezellen om samen met hen af te sluiten ;)
It's gonna be one hell of a party! :p

Babs

Legacy Member
hmmm kga mss aanwezig zijn als alles goe meevalt ivm werk enzo :s

en alst zo is, me and boon zeker aanwezig :p

Tazz_

Legacy Member
och ja, t'is maar 155km naar de Versuz voor mij :p

tzal er ooit wel eens van komen om naar ginder te gaan, maar dan gaan we er meteen een 'weekendje' van maken denk ik.. :)

Desperatozz

Legacy Member
Tazz_ zei:
maar dan gaan we er meteen een 'weekendje' van maken denk ik.. :)

doe da ;)

ge had eigenlijk dit weekend moeten komen

zaterdag-zondag-maandag ... 4 jaar versuz hé :p

Xavez

Legacy Member
:p

Trouwens, Versuz is helemaal vernieuwd n.a.v. het vierjarig bestaan, dus het is zeker en vast extra de moeite waard om een van de mooiste en grootste clubs van de benelux eens te bezoeken ;)

Babs

Legacy Member
Xavez zei:
Trouwens, Versuz is helemaal vernieuwd n.a.v. het vierjarig bestaan, dus het is zeker en vast extra de moeite waard om een van de mooiste en grootste clubs van de benelux eens te bezoeken ;)

Kheb et ervoor nog nooit gezien, dus ik ga daar niks van merken :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Xavez zei:
:p

Trouwens, Versuz is helemaal vernieuwd n.a.v. het vierjarig bestaan, dus het is zeker en vast extra de moeite waard om een van de mooiste en grootste clubs van de benelux eens te bezoeken ;)

wa is er dan verandert :p nieuwe laser fzo ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan