Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vlaams_front zei:Zijn er eigelijk vergelijkende groepen met manowar?
Kheb al zoveel gehoord en der ligt hier nen hoop cd's maar geen enkele groep komt in de buurt van de power enzo die manowar brengt. Iemand?
BongZrGooD zei:Er waren manieren genoeg hoor, maar downloaden was er inderdaad niet bij, zij het legaal of illegaal.
Maar er waren tientallen underground magazines en er was een enorm actieve demo scene. Wij verkochten demos tot in Brazilië, gewoon omdat we in zoveel boekskes stonden. (de meeste van die boekskes waren gewoon gefotokopieerd, en werden nagenoeg gratis weggegeven) En platen kostten geld, maar ja, in mijn prehistorie had men al wel cassettedecks en platendraaiers. Er was ook niet zo een overaanbod als nu, dus da viel allemaal wel mee. Al is het nu inderdaad gewoon makkelijker, maar moeilijk heeft zo zijn charmes ook wel...
Zo heb ik hier nog een paar eerste persingen liggen van oa Sodom (in the sign of evil), Tormentor(demo, later Kreator) waar heel moeilijk aan te geraken was... Het verkrijgen van die dingen was al een avontuur op zich, en het zorgde voor connecties...
Groetjes,
BongZ
jolly_ranger zei:jep, masterplan

ja bongz, ge kunt het ni beter stelleneen goed geoliede machine die weet waar ze mee bezig is.
maar toch 
Vlaams_front zei:Zijn er eigelijk vergelijkende groepen met manowar?
Kheb al zoveel gehoord en der ligt hier nen hoop cd's maar geen enkele groep komt in de buurt van de power enzo die manowar brengt. Iemand?
domme redenering*DeFees* zei:ja, maar ik heb Hammerfall live gezien (Hof Ter Lo) en euhm der liep veel volk rond me een Manowar t-shirt/trui/ you know... dus ik denk da die wel van de zelfde stijl zijn ze![]()
, a'k er ne cd van zien liggen zallek et is kopen 