Archief - manowar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hellrabbit

Legacy Member
volgend jaar trek ik doorheen heel europa met men eigen festival

hellrabbitfest ;_;

maar soit, off topic

HAIL AND KILL, blijft men favo nummer :p

Obi-Jan

Legacy Member
manowar int kort samengevat: steel, metal, steel, warriors, steel, brothers, steel

:p

Hellrabbit

Legacy Member
ge zijd nog een paar keer metal en wheels enzo vergeten ;_;

^^VooDoo^^

Legacy Member
*DeFees* zei:
mjoa ik ben al 3 jaar manowar dinges aan't verzamelen :) ik gaan hoogstwaarschijnlijk met hunnen volgende tournee (niet die da nu juist is verzet) gaan, en dan roadie spelen ofzo, (eerst aanvragen of'k in de bus mag :p ik gaan mij inwerken in het Manowar wereldje zeg ik u)


Wauw! De volle 3 jaar :p

Tja manowar IS manowar he :D Zoveel kickass songs & albums, ik hoor zo goed as elk lieke van hun graag, voor het kort te houden.

alexii

Legacy Member
Al hun CD's.
Vorig met orkest in Tsjechië gezien, beste performance die ik ooit gezien heb.

Zalige band.

Hellrabbit

Legacy Member
ze zijn mss nie gay, maar ge zou het wel denken den eerste keer da ge ze ziet :p

Defees

Legacy Member
euhm, 1=> kijk naar een dvd van eender welke metal band die al bezig is van de jaren 70 en ge zult zien da die der allemaal zo uitzien, 2=> meeste gay uitziende bands zijn glamrockers, en die krijge veel "pussy" om het zo te zegge :p


lang leve de groupies

Hellrabbit

Legacy Member
rofl, Priest is mijn favo band, ik weet wel hoe gay heavy metal bands er toen uitzagen

maar dat is juist wat ik wilde zeggen met men post : die zien er NU gay uit voor ONS, dat wilt helemaal niet zeggen dat ze ook gay zijn (ok ok, halford de uitzondering :p)

en glamrockers waren compleet androgyne en die kregen idd elke vrouw da ze wilden, het leven is nie eerlijk ;_;

Defees

Legacy Member
hellrabbit,laten we glamrockers worden :) Judas Crue ofzo :p (kruising tussen Judas Priest en Motley Crue)

Hellrabbit

Legacy Member
ik had je woordspeling wel door :p

maar mss is dat wel geen slecht idee, want enkel make-up, haarspray,leren broeken en kapotgescheurde t-shirtjes zonder de muziek is extra gay :p

^^VooDoo^^

Legacy Member
Dat waren de tijden! :d Alhoewel ik liever in de '80s al 16 jaar ofzo had geweest, thrash in zen glorietijden :(

boozeke

Legacy Member
Hellrabbit zei:
rofl, Priest is mijn favo band, ik weet wel hoe gay heavy metal bands er toen uitzagen

maar dat is juist wat ik wilde zeggen met men post : die zien er NU gay uit voor ONS, dat wilt helemaal niet zeggen dat ze ook gay zijn (ok ok, halford de uitzondering :p)

en glamrockers waren compleet androgyne en die kregen idd elke vrouw da ze wilden, het leven is nie eerlijk ;_;
ma bij priest is da normaal da de znger der gay uitzie eh:p
zalige band none the less

Hmgrwngd

Legacy Member
Obi-Jan zei:
http://images.amazon.com/images/P/B000005RF7.01.LZZZZZZZ.gif

be-oliede mannen in onderbroekje kunnen mij wel heet maken *rrr*


:unsure:

Kzou graag eens zien dat een gamer vanop dit forum eens voor zo'n bandlid staat van Manowar en dan met een mompelend stemmetje zegt "you're a bit gay" ... :D

Eens kijken hoeveel er nog van je overschiet nadien. :D


Hint: volgens mij trekken ze leer aan om de vrouwen te plezieren en de biker-look aan te meten, nee ?

Hellrabbit

Legacy Member
duh :p

das gewoon imago zoals da black metallers nu me corpsepaint op een podium staan enzo

tis nie alsof die in hunne vrijen tijd ook zo rondlopen he :p

Vlaams_front

Legacy Member
Beste CD van manowar imo is "kings of metal".

Beste song is "warriors of the world united".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan