Archief - manowar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
Vlaams_front zei:
Beste CD van manowar imo is "kings of metal".

Beste song is "warriors of the world united".
heh, sinds wanneer ben jij into metal? :)
niet dat ik er iets op tegen heb, integendeel

Shyheim

Legacy Member
Battle Hymns.

Of Black wind fire and steel. Carry on ook wel.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Kzou graag eens zien dat een gamer vanop dit forum eens voor zo'n bandlid staat van Manowar en dan met een mompelend stemmetje zegt "you're a bit gay" ... :D

Eens kijken hoeveel er nog van je overschiet nadien. :D


Hint: volgens mij trekken ze leer aan om de vrouwen te plezieren en de biker-look aan te meten, nee ?


Moet je maar eens Twisted Sister pics bekijken :)

Vlaams_front

Legacy Member
sir oinksalot zei:
heh, sinds wanneer ben jij into metal? :)
niet dat ik er iets op tegen heb, integendeel

Ik luister naar alles. Hangt van maand tot maand af. :p

Vlaams_front

Legacy Member
Hmm heb net een liedje gevonden dat ik nog nooit gehoord had van hen (denk ik toch), "i believe". Echt een serieus bangelijk nummer.

yeane_metal

Legacy Member
Ik ken eiglk geen slegte liekes vn manowar en ik denk dak ze allemaal heb en ken 0.o
Ook al zijn de teksten niet altijd even zinvol, ze worden krachtig gebracht enz...
En ze geve vaak een soort vn machtsgevoel :p
mijn favo manowar lieke is "black wind, fire and steel"
vooral het gedeelte ergens halverwege het liedje, vlak na de solo schreewt hij serieus door =p

Hellrabbit

Legacy Member
yeane_metal zei:
Ik ken eiglk geen slegte liekes vn manowar en ik denk dak ze allemaal heb en ken 0.o
Ook al zijn de teksten niet altijd even zinvol, ze worden krachtig gebracht enz...
En ze geve vaak een soort vn machtsgevoel :p
mijn favo manowar lieke is "black wind, fire and steel"
vooral het gedeelte ergens halverwege het liedje, vlak na de solo schreewt hij serieus door =p

Die kracht die ervan uitstraalt vind ek ook heerlijk aan Manowar

vooral stukjes als :
"There is blood in my hands there is blood in my eyes
With blood in my voice I scream as you die" uit the power of thy sword enzo zijn sweet :)

BongZrGooD

Legacy Member
Favoriete Manowar nummers stammen in mijn geval toch allemaal van voor hun Kings of Metal periode... Met als favoriete elpee toch wel Sign of the Hammer. (Guyana -the cult of the damned:music: Live een belevenis)
Ik zag ze voor het eerst in '85 in een parochiezaal te Maaseik, en met als voorprogramma Exciter...
En ja, ze zien er gay uit...:p, en ja, ik heb het ze een dikke 10 jaar geleden toen ze optraden in Vorst Nationaal ook gezegd. Ze konden er goed mee lachen, dit zijn geen ruige gasten; maar weten dat hun imago als warriors of steel; kings of metal gewoon voor een aanzienlijk deel hun verkoop goed beinvloedt. Voor de rest zijn het heel innemende, ongelooflijk belezen kerels.
Het zijn stuk voor stuk goede muzikanten, een goed geoliede machine die weet waar ze mee bezig is. Ze hebben geweldige nummers, maar ook evenzeer pure crap (blow your speakers????:wtf: )
^^VooDoo^^ zei:
Moet je maar eens Twisted Sister pics bekijken :)
Of Kiss, of Poison, of Motley Crüe, of Ratt, of King Diamond/Mercyful Fate... Of iedere (semi) Black Metal band tegenwoordig...
Hmgrwngd zei:
Jah, da is manowar met een freudiaans complex natuurlijk. :D
Twisted Sister is pure humor, over the top entertainment. Nummers als I wanna rock, we're not gonna take it... De alom bekende clipjes...
Neemt niet weg dat Twisted Sister een ongelooflijke goede en vooral party live band is, die rocked dat het geen naam heeft.
^^VooDoo^^ zei:
Neemt niet weg, dat hun muziek ownt :)
Inderdaad, het is pure ROOOOCK!!!! I WANNA WACK!!! (in Duitsland, met de nodige opmerkingen van Dee Snider, : You guys wanna what? I WANNA WACK!!!! OK, you wanna wack, but keep your pants on, i just wanna ROCK!
En geen Duitser die doorhad waarover het ging...:D
^^VooDoo^^ zei:
Dat waren de tijden! :d Alhoewel ik liever in de '80s al 16 jaar ofzo had geweest, thrash in zen glorietijden :(
Dan zoude nu nen oude zak zijn...;) Like me!!!

Groetjes,
BongZ

Hellrabbit

Legacy Member
oude zak of nie, tmoet ne zaligen tijd geweest zijn (hoewel ge natuurlijk wel minder makkelijk aan muziek kwam als ge nie echt heel rijk zijd :p)

.Acku.

Legacy Member
kings of metal is af en toe nog zeker eens leuk.
Till the blood on your hands is the blood of a king!

Thorens

Legacy Member
Bavo heeft nog een metalrandje, verdorie, waar heb je dat verstopt? ;)

BongZrGooD

Legacy Member
Hellrabbit zei:
oude zak of nie, tmoet ne zaligen tijd geweest zijn (hoewel ge natuurlijk wel minder makkelijk aan muziek kwam als ge nie echt heel rijk zijd :p)
Er waren manieren genoeg hoor, maar downloaden was er inderdaad niet bij, zij het legaal of illegaal.
Maar er waren tientallen underground magazines en er was een enorm actieve demo scene. Wij verkochten demos tot in Brazilië, gewoon omdat we in zoveel boekskes stonden. (de meeste van die boekskes waren gewoon gefotokopieerd, en werden nagenoeg gratis weggegeven) En platen kostten geld, maar ja, in mijn prehistorie had men al wel cassettedecks en platendraaiers. Er was ook niet zo een overaanbod als nu, dus da viel allemaal wel mee. Al is het nu inderdaad gewoon makkelijker, maar moeilijk heeft zo zijn charmes ook wel...
Zo heb ik hier nog een paar eerste persingen liggen van oa Sodom (in the sign of evil), Tormentor(demo, later Kreator) waar heel moeilijk aan te geraken was... Het verkrijgen van die dingen was al een avontuur op zich, en het zorgde voor connecties...

Groetjes,
BongZ

boozeke

Legacy Member
THE NEW “DEMONS, DRAGONS & WARRIORS” GERMAN DATES INCLUDE:

15/12/06 Dortmund Westfalenhalle
16/12/06 Hamburg Color Line Arena
18/12/06 Berlin Max-Schmeling Halle
20/12/06 Frankfurt Festhalle
21/12/06 Stuttgart Schleyerhalle
22/12/06 Nürnberg Arena
23/12/06 München Olympiahalle

nieuwe datums van de tour.
hoop in dortmund te kunnen gaan,das nog (relatief) dichtbij

Vlaams_front

Legacy Member
Zijn er eigelijk vergelijkende groepen met manowar?

Kheb al zoveel gehoord en der ligt hier nen hoop cd's maar geen enkele groep komt in de buurt van de power enzo die manowar brengt. Iemand?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan