Hmgrwngd
Legacy Member
Vlaams_front zei:Beste CD van manowar imo is "kings of metal".
Beste song is "warriors of the world united".
En meteen een nieuwe sig ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vlaams_front zei:Beste CD van manowar imo is "kings of metal".
Beste song is "warriors of the world united".

Hmgrwngd zei:En meteen een nieuwe sig ?![]()
Goed dat je het ziet. 
heh, sinds wanneer ben jij into metal?Vlaams_front zei:Beste CD van manowar imo is "kings of metal".
Beste song is "warriors of the world united".

Hmgrwngd zei:Kzou graag eens zien dat een gamer vanop dit forum eens voor zo'n bandlid staat van Manowar en dan met een mompelend stemmetje zegt "you're a bit gay" ...
Eens kijken hoeveel er nog van je overschiet nadien.
Hint: volgens mij trekken ze leer aan om de vrouwen te plezieren en de biker-look aan te meten, nee ?

sir oinksalot zei:heh, sinds wanneer ben jij into metal?
niet dat ik er iets op tegen heb, integendeel

^^VooDoo^^ zei:Moet je maar eens Twisted Sister pics bekijken![]()

Hmgrwngd zei:Jah, da is manowar met een freudiaans complex natuurlijk.![]()


yeane_metal zei:Ik ken eiglk geen slegte liekes vn manowar en ik denk dak ze allemaal heb en ken 0.o
Ook al zijn de teksten niet altijd even zinvol, ze worden krachtig gebracht enz...
En ze geve vaak een soort vn machtsgevoel
mijn favo manowar lieke is "black wind, fire and steel"
vooral het gedeelte ergens halverwege het liedje, vlak na de solo schreewt hij serieus door =p

Live een belevenis)
, en ja, ik heb het ze een dikke 10 jaar geleden toen ze optraden in Vorst Nationaal ook gezegd. Ze konden er goed mee lachen, dit zijn geen ruige gasten; maar weten dat hun imago als warriors of steel; kings of metal gewoon voor een aanzienlijk deel hun verkoop goed beinvloedt. Voor de rest zijn het heel innemende, ongelooflijk belezen kerels.
)Of Kiss, of Poison, of Motley Crüe, of Ratt, of King Diamond/Mercyful Fate... Of iedere (semi) Black Metal band tegenwoordig...^^VooDoo^^ zei:Moet je maar eens Twisted Sister pics bekijken![]()
Twisted Sister is pure humor, over the top entertainment. Nummers als I wanna rock, we're not gonna take it... De alom bekende clipjes...Hmgrwngd zei:Jah, da is manowar met een freudiaans complex natuurlijk.![]()
Inderdaad, het is pure ROOOOCK!!!! I WANNA WACK!!! (in Duitsland, met de nodige opmerkingen van Dee Snider, : You guys wanna what? I WANNA WACK!!!! OK, you wanna wack, but keep your pants on, i just wanna ROCK!^^VooDoo^^ zei:Neemt niet weg, dat hun muziek ownt![]()
Dan zoude nu nen oude zak zijn...^^VooDoo^^ zei:Dat waren de tijden! :d Alhoewel ik liever in de '80s al 16 jaar ofzo had geweest, thrash in zen glorietijden![]()
Like me!!!Er waren manieren genoeg hoor, maar downloaden was er inderdaad niet bij, zij het legaal of illegaal.Hellrabbit zei:oude zak of nie, tmoet ne zaligen tijd geweest zijn (hoewel ge natuurlijk wel minder makkelijk aan muziek kwam als ge nie echt heel rijk zijd)