ik heb hand of doom gebruikt in 't enigste clipke op
www.sircone.be het heeft een eel andere betekenis nu
khem zelf Karl Logan Plectrummekes
plus echte handtekening van den band... op ne poster
't zijn amerikanen = > Joey De Maio (bass en song writer), Eric Adams (zanger), Karl Logan(gitaar) en Scott Colombus (drummer)
zijn al bezig van '79 dacht ek , Karl logan is juist gecrashed me zijne moto, heeft nen gebroken arm en daarom kunnen ze nog ni direct op tour
die hebben ook een eigen label MagicCircle me onder andere Rhapsody en Holyhell der in dacht ek...
vorig jaar opgetreden in Earthshakerfest duitsland met een symfonisch orkest... tzijn langharige dudes met veel leer aan... en wa nog meer te melden?