Archief - Laundry Day 5/09/09 Antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

neomitochondria

Legacy Member
Laundry Day .... the coolest dj event of this Galaxy !!!

Wat tien jaar geleden begon als een kleinschalig dj-festivalletje is inmiddels uitgegroeid tot hét draaitafeltreffen van België. OP zaterdag 5 september is Laundry Day aan de twaalfde editie toe op een gloednieuwe locatie: NIEUW ZUID ! (aan de Schelde op 2 minuten van het nieuw justitiepaleis)

Een tiental podia (van electro naar house, techno, Drum & Bass etc) zorgen voor 12 uur pompende beats !

Laundry Day 2009 niet alleen met Tiësto, Front 242, Dr. Lektroluv, The Subs en Nitebytes, maar ook Sound of Stereo, Nid & Sancy, Red D & Lady Linn, Partyharders, Leki live, Sweet Coffee, Sven Van Hees, Murdock, Mr Snu & SirMathew en Keatch.

Meer namen zullen snel volgen!

en dat voor iets van 20 euro :)

Vix

Legacy Member
neomitochondria zei:
Wat tien jaar geleden begon als een kleinschalig dj-festivalletje is inmiddels uitgegroeid tot hét draaitafeltreffen van België.

Amai das ook nogal zwaar overdreven. :D Maar toch ben ik weer aanwezig, al is het alleen al voor tiesto en hopelijk bassevents. ;)

Schummi88

Legacy Member
Vix zei:
Amai das ook nogal zwaar overdreven. :D Maar toch ben ik weer aanwezig, al is het alleen al voor tiesto en hopelijk bassevents. ;)

Het zal waarschijnlijk een Dirty Workz stage worden ipv podia van Bass Events :).

Pilatus

Legacy Member
neomitochondria zei:
en toch nog altijd zeer goedkoop voor zo'n namen :)

toch vind ik 20€ te veel voor wss wééral allemaal dezelfde namen, buiten tiesto dan

mtm

Legacy Member
Jayway zei:
weer zo iemand van de maxim lany peer fanclub? :lol:

ik heb lany onlangs nog gezien, kende hem alleen van naam, maar draaide één vd beste sets van de avond...

Klopgeest

Legacy Member
Jayway zei:
weer zo iemand van de maxim lany peer fanclub? :lol:

Haha, hoezo? :D



En elke keer ik Maxim intussen al gezien heb was het feest van voor tot achteren!

Kempenaar

Legacy Member
Pilatus zei:
toch vind ik 20€ te veel voor wss wééral allemaal dezelfde namen, buiten tiesto dan
De organisatie moest weg van 't eilandje en moet daarom zelf een deel van het nieuwe festivalterrein aanleggen. Niet onlogisch dat de prijs dus omhoog ging.

Klopgeest

Legacy Member
Ja memorabele sets van gehoord, en zijn der eens met een heel deel heen gegaan, achja, beter zo dan bekers naar iemand anders zenne kop te gooien he ;)

grtzz

Teknohol1c

Legacy Member
shit gaste... jullie durven ook nogal wa verwachten ze... allemaal lof van wat een groot en super feest het is maar owzekers als ze der 15-20€ voor moeten ophoesten ze... Den tijd dat 't gratis was is al lang passee. Een event waar +20.000? man naartoe kom kan je gewoonweg ni gratis geven...
Noem anders maar es een event waar je zo'n feest hebt voor zo'n goedkoop ticket?
geef ne vinger en ze fretten u helemaal op... :wtf:

Klopgeest

Legacy Member
stony_v zei:
shit gaste... jullie durven ook nogal wa verwachten ze... allemaal lof van wat een groot en super feest het is maar owzekers als ze der 15-20€ voor moeten ophoesten ze... Den tijd dat 't gratis was is al lang passee. Een event waar +20.000? man naartoe kom kan je gewoonweg ni gratis geven...
Noem anders maar es een event waar je zo'n feest hebt voor zo'n goedkoop ticket?
geef ne vinger en ze fretten u helemaal op... :wtf:


Ik ben net terug van Free Funkfestival in Venlo (NL) gratis inkom en line-up: Gui Boratto - Dominik Eulberg - Erick E - Radio Slave - Michael Slayer - Subs - D.I.M.


;)

mtm

Legacy Member
Klopgeest zei:
Ik ben net terug van Free Funkfestival in Venlo (NL) gratis inkom en line-up: Gui Boratto - Dominik Eulberg - Erick E - Radio Slave - Michael Slayer - Subs - D.I.M.


;)

idem, wat een feest :) Michael Mayer en Gui Boratto waren echt top en volgens mij liep daar meer volk rond dan 20000 man...

Vix

Legacy Member
Ik klaag zeker nooit over de prijs als er kwaliteit komt, maar er zijn in Nederland echt wel vaak gratis gigs, kijk maar naar Free Festival. 2 dagen super feestje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan