Archief - Laundry Day 5/09/09 Antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Haha, ze hebben goed de rem gezet op Q stage achtige toestanden ten opzichte van vorig jaar.

Waarschijnlijk wel van de partij ;)

REDNIK

Legacy Member
dat Qstage toestanden achterwegen heb ik geen problemen mee! en idd de line-up is niet zo super, meer hetzelfde als vorig jaar eigenlijk, maar voor 20euro zijn er wel slechtere feesjes :)

aXl_

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
dat Qstage toestanden achterwegen heb ik geen problemen mee! en idd de line-up is niet zo super, meer hetzelfde als vorig jaar eigenlijk, maar voor 20euro zijn er wel slechtere feesjes :)

op laundry day was dat bass events he.

Blofeld

Legacy Member
Vix zei:
Oei Tiesto sluit niet eens af!? Wie is Neon?

Is toch altijd? Is gewoon om het publiek dat vertrekt, wat gespreid te laten vertrekken, der zullen der veel komen voor Tiesto, en wanneer zijne set gedaan is, zal den helft vertrekken en helft blijven staan, ipv, moest hij afsluiten, gaat al het volk in eens naar buiten = chaos!

Op Tomorrowland was Moby toch ook voorlaatste

Destroyer

Legacy Member
ik ga dit jaar denk ik wel passen. teveel nadelen: tis echt te groot aan het worden naar mijn goesting + afstand + nog hetzelfde van dj's (hoeft geen nadeel te zijn maar kzou toch graag 1 of 2 namen uit het buitenland op de lijst zien die ik nog niet gezien zou hebbe+ tiësto :p

Teknohol1c

Legacy Member
Strakke site moet ik zeggen. Net ff de line up enzo bekeken... Ik word oud, ieder jaar da komt ken ik minder en minder namen op festivals :lol:

en :lol: neon sluit af na tiesto. Ma soit, da's toch een plek waar je me ni zal vinden, ik sluit wel af bij marco bailey of bij murdock :D

Vix

Legacy Member
GeeKer zei:
Maar Moby headliner. ;)

I know GeeKer, just kiddin'. :) Als je onder mijn posts kijkt, begrijp je wel dat pvd meer headliner was dan Moby. :p Genoeg gezaagd over TL dus, my bad! :D

7D5

Legacy Member
Ben nog aan t twijfelen. Wel benieuwd naar de nieuwe locatie...

Tommyknockerken

Legacy Member
de nieuwe locatie trekt op niks, vind ze zelfs zwakker dan de vorige locatie. En ze is pakken kleiner, of lijkt althans zo

Lets face it ... op het mooie terrein van Boom na heeft de provincie Antwerpen geen deftige locaties om ziets te doen, in tegenstelling tot ons Oost-Vlaamse puyenbroeck :p
Maar ik blijf erbij ... de Blaarmeersen in Gent kunnen voor oziets echt de ULTIEME locatie zijn ... fantastische ligging, massa's natuur, immens groot, een groot meer en veel water ... wa wilt ge nog meer :-s
ma nee ... onzen stommen burgemeester werkt wer tegen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan