Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[SMURF]Lolsmurf;12002958 zei:blijf dan thuis![]()
BlackHawk.be zei:dat Qstage toestanden achterwegen heb ik geen problemen mee! en idd de line-up is niet zo super, meer hetzelfde als vorig jaar eigenlijk, maar voor 20euro zijn er wel slechtere feesjes![]()
Vix zei:Oei Tiesto sluit niet eens af!? Wie is Neon?
Vix zei:Oei Tiesto sluit niet eens af!? Wie is Neon?


stony_v zei:IS diene neon ni diene dj van op topradio enal??![]()
Blofeld zei:Op Tomorrowland was Moby toch ook voorlaatste

GeeKer zei:Maar Moby headliner.![]()
Als je onder mijn posts kijkt, begrijp je wel dat pvd meer headliner was dan Moby.
Genoeg gezaagd over TL dus, my bad! 

