Humfrie
Legacy Member
Ik heb een kaart gekocht gisteren, de kaarten zien er echt hip uit! Ik ben nog nooit op Laundry Day geweest, de hoeveelste editie is dit in feite? De groepen die ik echt wil zien zijn: Sound Of Stereo (ooit eens gezien in de silo in Leuven), The Subs (voor mij een primeur), Dr. Lektroluv (das alweer sinds ILT08 geleden dak hem nog bezig gezien heb) en Tiësto (die moetek in mijn leven toch eens bezig gezien hebben
)
)