Thin Liz
Legacy Member
Stierkoe zei:Aan de "mojo" of legende zou ik weinig belang hechten, aangezien de strat van nu toch niet meer dezelfde is als die van vroeger.
That's why I got these

http://img24.imageshack.us/img24/9611/p1000172hl.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/9544/12032009006f.jpg
http://img509.imageshack.us/img509/4307/1000011a.jpg
We're not worthy 


. Het enige dat ik kan is enkele akkoorden spelen maar dat stelt niet veel voor atm 


