langun
Legacy Member
Lord of the Strings: D'Addario EXL110 3PACK strings
Dat zijn de snaren die ik gebruik, met verzending erbij juist over 15 euro voor 3 sets, geen slechte prijs
Bij Key zijn die ook wel te krijgen voor 13 euro voor 3 sets.
EDIT: Inclusief verzendingskosten zelfs 2x de prijs van bij Thomann?? Hoeveel heb je dan wel gegeven als ik vragen mag...
Dat zijn de snaren die ik gebruik, met verzending erbij juist over 15 euro voor 3 sets, geen slechte prijs
Bij Key zijn die ook wel te krijgen voor 13 euro voor 3 sets.EDIT: Inclusief verzendingskosten zelfs 2x de prijs van bij Thomann?? Hoeveel heb je dan wel gegeven als ik vragen mag...



