Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Misschien gewoon eerst voor een Boss DS1 of andere distortion gaan. Allé, ik zou iets all round moeten hebben.
Neen! Niet doen. Je kan met een goede distortion redelijk goed wegkomen bij het spelen van stukken die normaal met fuzz gespeeld worden, maar omgekeerd niet imho. Als ik jou was zou ik idd eerst voor een gewone distortion gaan.Dillyracer zei:Een Fuzz voor alle distortion gebruiken gaat ook weer niet vermoed ik?
f@t_b@$t@rd zei:Klein vraagje: Mijn dunne E-string klinkt niet meer (of heel dof) als ik een vinger op de 1e, 2e of 3e fret houdt, de andere frets gaan wel nog... Weet er iemand waarom dit het geval zou kunnen zijn?

Dillyracer zei:Is al iets te veel, budget is redelijk krap op het moment. Alleszins niet meer dan 100 euro.
http://priv.devbox.be/temp/P1vsP2vsP3/Sick` zei:Als ze niet klinkt wil dat meestal zeggen dat de snaar niet (meer) aan het bewegen is. Of er zit een knik in, of ze raakt de frets zou ik denken. Of uw vinger is stuk![]()
Zou de snaar dan gewoon al versleten zijn...?Sick` zei:Iemand ervaring met een Line 6 M9?

Dillyracer zei:Enige suggesties voor een distortion pedal? Ik heb al redelijk wat opgezocht maar ik zou al graag wat concrete mogelijkheden hebben.
Niets met te veel treble.