Sick`
Legacy Member
dibardi zei:Dat van die settings van een nieuwe gitaar? Bij KeyMusic hebben ze ook gewoon die gitaar gegeven hoor...
Jup, doen ze bij Piens ook, ge moet er dikwijls echt achter vragen (en dan nog durft men zeggen 'maar die staat goed hoor'). Ooit bij een lokale winkel gevraagd of ze ook de gitaar afstelden als ik bij hen kocht, krijg je de vraag 'onze komen goed afgesteld uit het fabriek' :doh: Dus vraag ik of dat normaal is dat die snaren zo tegen die frets kletteren 'wat bedoel je?', ik demonstreer 'dat is persoonlijke voorkeur'. Ok bedankt, gitaar terug gegeven en buiten die winkel!




