Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
moestem nu nog goeie muziek maken :p technisch zit da in orde; maar das zo saai :-/ maar ja hij kent mijn standpunt al en ik het zijne :p

ik ga nog een distortion pedaalke kopen denk ik verder niet veel

de jerre

Legacy Member
Ik heb net m'n cadeau gekocht :p Nu hopen da ze morgen of dinsdag aankomt !

Een Jackson RR3 ^^

Defees

Legacy Member
das nen dxmg met 2 frets minder en wat piekskes :p maarja kick ass vorm

Plutus

Legacy Member
de jerre zei:
Ik heb net m'n cadeau gekocht :p Nu hopen da ze morgen of dinsdag aankomt !

Een Jackson RR3 ^^
Wat hals hebben die eigenlijk? Iemand die kan vergelijken met 'n Les Paul, of toevallig nen Dean ML?

FatFish

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Kopen? Niks! Sparen voor mijn draailier en middeleeuwse doedelzak ja.. Al had ik wel graag een basgitaar en digitaal drumstel gehad, dat ik eindelijk eens wat nummers helemaal zelf kan opnemen.
vst's? Als ge met drum samples kunt werken klinken ze zo goed als echt en voor bas zijn er ook goede plugins die voor demo's of ideeën zeker goed zijn.

Vintage Hifi

Legacy Member
FatFish zei:
vst's? Als ge met drum samples kunt werken klinken ze zo goed als echt en voor bas zijn er ook goede plugins die voor demo's of ideeën zeker goed zijn.
Mja, daarvoor moet ik mij eens beter verdiepen in EzDrummer of DFH (Drumkit from Hell).

Plutus

Legacy Member
*DeFees* zei:
dezelfde als een jackson dxmg min 2 frets
En als ik nu nog nooit een Jackson in mn pollekes heb gehad? :) Nuja 't is maar een vraag, als niemand kan vergelijken is het maar zo.

Defees

Legacy Member
komt in de buurt van een fender neck peis ik, alleen ietske gestroomlijnder, dus nog iets sneller in de pollekes; hangt er vanaf welke fender he

The Mussels

Legacy Member
Hey beste collega-gitaristen.

Lang geleden dat ik opt forum ben geweest he (als jullie mij nog kennen...) Maar swat, waar ik om vraag. Ik ben het ondertussen beu om steeds dezelfde minor pentatonic scale te spelen en vraag me dus af welke scales je nog kan spelen over een standaard blues-schema (in C staat het stuk) Dank bij voorbaat en have fun playing the guitar :)

The Mussels

Legacy Member
i did google, didnt find anything worthy. Ik kan vrijdag natuurlijk aan mijn leraar dat vragen, maar ik kan niet wachten om iets nieuws te proberen. Zeker niet nu het exames zijn voor mij :p

Piekatsjoe

Legacy Member
M'n pa heeft een batje gedaan verleden week :)..

Fender stratocaster + bijhorende case + riem met strap ons + 3 pedalen + adaptor voor pedalen voor maar 700 € (en er is niets beschadigd van al het materiaal, zelfs geen enkel krasje in de gitaar).. En man, die gitaar klinkt prachtig :love:

Defees

Legacy Member
wtf is een batje ? je ne snap pas datte

en ist een USA of een mexican...

Piekatsjoe

Legacy Member
Bedoel dat mij pa er nog redelijk goedkoop van af komt.. Het is een USA..

Kerel van wie hij het gekocht heeft stond daar nog met 2 andere strats, 1 telecaster en aan de muur hing nog een Ibanez (weet wel niet welk1), had 2 fender versterkers van elk +- 1500 €, een vox versterker, een cube 30 versterkertje en nog een paar dingen.. Wss aan 10000 € aan gitaarmateriaal :/..

Defees

Legacy Member
mja USA is in principe rond de 1000 en 3 distortion pedaaljes een kleine 250 een riem 25 een case 60 en adapter een kleine 20 dus ja den helft ongeveer he; is een goei koopje als alles in goede staat is :)

zo heb ik nu een laptop van 150 euro :p een leek die hem nog had van zijn vorige werk; is al 4 jaar oud maar is in goede staat ; op 1 usb poortje na; maar das al opgelost met een hub :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan