Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manuvdv zei:Ik ben ook links, en ik speel rechts. De eerste gitaar die ik vastnam was een rechtse, en heb zo gewoon leren spelen. Dat voelde toen het beste aan, en nu nog steeds..
Bahja, nu ik (vrijwillig) de beker heb opgegeven, kan dat er wel af.*DeFees* zei:I challenge you to a vriendematch op hattrick ?

.Boogymanx zei:Ik ga het eerst hier eens vragen vooraleer een nieuwe thread te openen.
kzou graag willen beginnen me basgitaar te spelen. Nu zou ik willen weten, welke gitaren worden mij aangeraden? Een vriend van me heeft een fender maar met mijn gelimiteerd budget (300-400 euro) zal ik zowiezo al geen fender kunnen kopen. Zijn er enkele goede basgitaren voor beginners rond deze prijs? 't mag natuurlijk tweedehands zijn, zolang ze maar in goede staat zijn, maar'k denk da het toch beter is om me een nieuwe gitaar te beginnen zoda'k het ni direct opgeef omda mijn gitaar in slechte staat is.
Boogymanx zei:Ik ga het eerst hier eens vragen vooraleer een nieuwe thread te openen.
kzou graag willen beginnen me basgitaar te spelen. Nu zou ik willen weten, welke gitaren worden mij aangeraden? Een vriend van me heeft een fender maar met mijn gelimiteerd budget (300-400 euro) zal ik zowiezo al geen fender kunnen kopen. Zijn er enkele goede basgitaren voor beginners rond deze prijs? 't mag natuurlijk tweedehands zijn, zolang ze maar in goede staat zijn, maar'k denk da het toch beter is om me een nieuwe gitaar te beginnen zoda'k het ni direct opgeef omda mijn gitaar in slechte staat is.

Sick` zei:Ibanez GSR 200 -> prachtig, en zeker voor zijn prijs, maat heeft er zo eentje
*DeFees* zei:waaah, tis toch een suggestie ? hij staart zich uit naar de fender ... een mexican kan je met sjaans voor 240 op de kop tikken en dan nog een ampje van 20 watt en je bent gesettled.
*DeFees* zei:FENDER MEXICAN
rule nr 1. Fender Mexican is de cheap versie van Fender USA
degelijke kwaliteit, en uber kwaliteit dus
zoek u een mexican 2de hands![]()
*DeFees* zei:degelijke kwaliteit, en uber kwaliteit dus![]()
*DeFees* zei:Jazzbass voor het fijne werk