Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skoran zei:Staat het volume op uw gitaar miss volledig open?
Bij mij piept mn versterker altijd als ik mn volumeknop op mn gitaar volledig open draai.
onsmozes zei:maar dit geldt voor iedereen: toon godverdomme wat meer respect voor gilmour!

Skoran zei:Zet uw volume dan eens half open op uw gitaar, volledig openzetten heeft zo goed als geen zin.

Skoran zei:Zet uw volume dan eens half open op uw gitaar, volledig openzetten heeft zo goed als geen zin.
FatFish zei:Niks slecht over Jacky Claes want heb daar ook al veel gekocht enzo.
Maar die hun gitaar technieker... Eerste keer was goed, mijn peavey was in orde toen ik deze binnen bracht en ewa dingen liet veranderen.
Maar over laatst, ik breng die opnieuw binnen samen met men Edwards. Toen ik die terug kreeg moest ik eigenlijk alles gewoon opnieuw doen. De brug van de Edwards stond niet parallel, en de peavey moest in D staan maar de brug was helemaal niet opnieuw afgesteld en da snaren zelfs niet gespannen...
Nu weet ik niet of André het de laatste keer heeft gedaan want voor de rest lijkt hij zeer competent de eerste keer, dus mss was het iemand anders de laatste keer maar het was echt een amateur boeltje.
*DeFees* zei:Au Contraire mon ami, half open volume is bluesy style... omt zo te zeggen, je mist de punch als je bepaalde genres wilt spelen als je het niet minstens op "8" (dat moet je dan schatten) hebt staan

de jerre zei:Goede ingesteldheid om te beginnen. Het beste is imho misschien nog om de lokale gitaarwinkel binnen te stappen, uitleg te vragen, eens vragen of ze je wat willen laten horen, en degene die jij het beste vind klinken en aanvoelen eruit pikt, zo ben je waarschijnlijk wel tevreden in het begin
Mvg,
Jeroen

FatFish zei:Wilt ge klassiek of akoestisch? Want er zit een verschil in. Die eerste gitaar is namelijk een akoestische niet een klassieke.
