Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
Oh jawel, Seymour duncan; en Dean designed xP want er steekt maar 1 SD in :)

Defees

Legacy Member
khebbet over den uwe bezig, die heeft da, en den USA heeft da nie, dus aan de opschriften op de pick ups kundet zien !xP

vinnek echt lame aan die gitaar trouwens, zo 990 vragen voor 1 seymour duncan der in... ik heb 500 met 3 seymour duncans

Plutus

Legacy Member
Ale dan. Op geen enkele site (zelfs Dean zelf niet) zijn ze echt duidelijk over wat er inzit.. Ik heb deze week op het Dean-forum wel ergens het verschil tussen de USAs en de imports gelezen, maar zou nog eens moeten zoeken.

En mja, hoe ze die prijzen bepalen moet ge mij niet vragen :p, het enige wat ik doe is testen en betalen. En deze heb ik trouwens niet nieuw gekocht he. Een gitaar bestaat natuurlijk wel uit meer dan enkel pickups he, maar ik ben wel de laatste om u dat te vertellen denk ik.

Pomme

Legacy Member
manne, ga is braaf gitaar spelen ipv te discussieren over een gatlelijke gitaar :p

Plutus

Legacy Member
Amai nog niet :). De flage vind ik spuuglelijk, en de Rebels zijn ook niet mijn ding.. Persoonlijke smaak vermoed ik.
Mocht ik ze nieuw gaan kopen zijn had ik zeker niet voor de Flame gekozen, dat zal ik wel zeggen. Ik vind 'm niet lelijk, maar ook niet de mooiste. Maar ik had nu gewoon zo'n prachtige aanbieding dat ik dat er maar bijgenomen heb :).

The Mussels

Legacy Member
Pomme zei:
manne, ga is braaf gitaar spelen ipv te discussieren over een gatlelijke gitaar :p

Strike. En ik ga direct uw advies eens toepassen. For those who are about to rock, I salute you :p

Defees

Legacy Member
ik wil fucking vergulde tuners, en snel... duurt da nu zolang om die te bestellen en die der op te zetten -_- trage winkel eb men gitaar 3 weken gelejen binnegebracht, boe

BongZrGooD

Legacy Member
Hoe goed een Dean gitaar mag zijn, en met alle respect voor Dimebag... Het blijven gatlelijke dingen, buiten een paar "gewone" modellen. Maar die kan je ook van andere merken kopen...
Maar "WTF is up with that headstock??????????????????"

Groetjes,
BongZ

Vintage Hifi

Legacy Member
Ik hou van die headstock. Ik vind die cool. Ik heb nog steeds spijt dat ik mijn Dean weg heb gedaan.

Plutus

Legacy Member
Dean is zowat het model van de extremen heb ik de indruk.. Je valt er voor of je valt er niet voor. En die headstock is daar 1 ding van. Als ik er hier naast mij zo naar kijk is die echt wel huge :D maar o zo mooi.

spectrious

Legacy Member
Mijn nieuwe amp is onderweg ^^. Gaat lekker setje worden.

Trouwens iemand interesse in een Hughes & Kettner 100 W Bassforce L ? (bas amp)

Skoran

Legacy Member
Ik vind dean gitaren ook wel cool en die headstock is ook extreem vet :p

Maar das allemaal persoonlijke smaak

Obi-Jan

Legacy Member
Skoran zei:
Ik vind dean gitaren ook wel cool en die headstock is ook extreem vet :p

Maar das allemaal persoonlijke smaak

Ik vind ze ook wel enorm cool ^^ veel kans dat mijn volgende gitaar wel een Dean zou worden, maar dat is nog een jarenplan :p

Dees

Legacy Member
spectrious zei:
Mijn nieuwe amp is onderweg ^^. Gaat lekker setje worden.

Dan is het misschien ook wel interessant om te vertellen wát exact binnenkort in je bezit is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan