de jerre
Legacy Member
idd, ik vind powerchords met wijsvinger en pink pakken ook comfortabelerSick` zei:Das voorkeur eh, en hoe groot uw handen zijn en waar op de nek.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, ik vind powerchords met wijsvinger en pink pakken ook comfortabelerSick` zei:Das voorkeur eh, en hoe groot uw handen zijn en waar op de nek.

... mijn Cube 30X vinnek ook niet goe klinken, maar met pedaaltjes vind ik hem dan weer aangenaam klinken .. op het juiste volume en de speaker naar mij gericht. Het enige die mist is een goeie palm mute.Recipe4hate zei:Moogt ge da dan niet gaan testen in de winkel zelf voor ge aankoopt? Gewoon uw gitaartje meepakken en vragen voor te proberen vooraleer je aankoopt!![]()
Sick` zei:Eergisteren mijn Harley Benton 212 Vintage cab aangekregen, aangename verassing, had niet gedacht dat die zo degelijk ging zijnstevig doek, stevige constructie, licht verstevigde hoeken, en metalen handvaten
En zalige palm mute
![]()

morphius zei:Zou dit een goede startersgitaar zijn? Squier 50s Classic Vibe Strat 2 Tone Sunburst - ST-Modelle Het is wel een squier natuurlijk maar ik heb toch al goede reacties gelezen over deze gitaar en ik hou wel van de sound van een strat.

*DeFees* zei:60 euro meer en je hebt een mexican![]()
morphius zei:Zou dit een goede startersgitaar zijn? Squier 50s Classic Vibe Strat 2 Tone Sunburst - ST-Modelle Het is wel een squier natuurlijk maar ik heb toch al goede reacties gelezen over deze gitaar en ik hou wel van de sound van een strat.

morphius zei:Is die beter?
.morphius zei:Iemand ervaring met Gretsch? G5235 Pro Jet Walnut Stain/Black Top - andere Modelle Die gitaren staan mij ook wel aan