Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Klein vraagske,

ben dus echt nie content van het geluid van m'n nieuwe versterker, heb er 8 uur aan zitte kloten en ik krijg er maar geen geluid uit dat naar m'n goesting is, kan ik die gewoon gaan omwisselen of m' geld terug krijgen? Ben de versterker deze middag gaan kopen.

dacht dat er altijd een consumenten wet was dat ge 7 dagen had om een artikel om te wisselen, of ben ik hier fout?

merci

Sick`

Legacy Member
Carrion: das enkel bij postorder en deur aan deur verkoop (maar dat geld dan ook weer niet voor bedrijven!).

Maar hoor eens bij de winkel zou ik zeggen .. ik vreesde er al voor ze :) ... mijn Cube 30X vinnek ook niet goe klinken, maar met pedaaltjes vind ik hem dan weer aangenaam klinken .. op het juiste volume en de speaker naar mij gericht. Het enige die mist is een goeie palm mute.

Plutus

Legacy Member
Klopt, die 7-dagen termijn geldt enkel bij 'verkoop op afstand' of bij verkoopovereenkomst gesloten buiten de onderneming van de verkoper. Pech voor u dus. Ge kunt het wel eens vragen natuurlijk, veel winkels zijn daar nogal los in. Enkel indien ge direct iets anders (van minstens zelfde waarde) bij hen koopt uiteraard, anders gaat het niet pakken.

Recipe4hate

Legacy Member
Moogt ge da dan niet gaan testen in de winkel zelf voor ge aankoopt? Gewoon uw gitaartje meepakken en vragen voor te proberen vooraleer je aankoopt! ;)

EagleEye

Legacy Member
Zelfs dan nog kan het thuis tegenvallen ze. In muziekwinkels en op muziekbeurzen is er vaak veel achtergrondlawaai, waardoor ge direct tegen een ander volume gaat spelen, enz. :)

Defees

Legacy Member
mijnen Champion 600 is krieg !

Zoom 7.1 er voor in de Low input, en scheuren !

zonder pedaal is de low een heerlijke clean, de high een heerlijke lichte bluesy overdrive :)

love it :love:

Carrion

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Moogt ge da dan niet gaan testen in de winkel zelf voor ge aankoopt? Gewoon uw gitaartje meepakken en vragen voor te proberen vooraleer je aankoopt! ;)

Jawel, maar als ik al die settings moest gaan zitten testen zou ik daar toch enkele uren zitten. Anyway, ben 'm vandaag gaan trug brengen, zo ne idiote goedkope cube gekocht, stuk geld al terug gekregen, die verkopen en m'n hiwatt laten herstellen.

Sick`

Legacy Member
Eergisteren mijn Harley Benton 212 Vintage cab aangekregen, aangename verassing, had niet gedacht dat die zo degelijk ging zijn :eek: stevig doek, stevige constructie, licht verstevigde hoeken, en metalen handvaten :eek: En zalige palm mute :D

Ronnie86

Legacy Member
Sick` zei:
Eergisteren mijn Harley Benton 212 Vintage cab aangekregen, aangename verassing, had niet gedacht dat die zo degelijk ging zijn :eek: stevig doek, stevige constructie, licht verstevigde hoeken, en metalen handvaten :eek: En zalige palm mute :D


harley benton...heb er nochtans veel slechte dingen overgehoord..:oink:

Defees

Legacy Member
Punk, mijn cab is ook een HB, kickt ass :)

200 euro betalen voor een cab met 2 celestion V30's is een koopje. Plus de cab is niet lelijk en oogt zelf klassiek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan