[TFT]Poky
Legacy Member
er zijn wel verschillen hé nano is bv. kleiner en werkt met flashgeheugen....
en @thorens ik heb zeer lang rondgekeken naar mp3 spelers : Iriver had er idd ene die ihp 120 (ben totaal niet zeker van model, twas zoiets groen met afstandsbediening) maar die was hier bijna nergens te vinden. En apple ipod kwam in 90 % van de reviews als beste deruit.
Op dit moment komt apple ipod er ook meestal als beste uit dus een echt slecht product kan het imo niet zijn. Ik heb der zelf ene en heeft nog nooit iets voorgehad.
en @thorens ik heb zeer lang rondgekeken naar mp3 spelers : Iriver had er idd ene die ihp 120 (ben totaal niet zeker van model, twas zoiets groen met afstandsbediening) maar die was hier bijna nergens te vinden. En apple ipod kwam in 90 % van de reviews als beste deruit.
Op dit moment komt apple ipod er ook meestal als beste uit dus een echt slecht product kan het imo niet zijn. Ik heb der zelf ene en heeft nog nooit iets voorgehad.
Ik persoonlijk kom van een Creative MuVo TX (slechte geluidskwaliteit imo) en een Sony HD5 (heerlijk) en ik vind de iPod absoluut niet tegenvallen, enkel een deftige equalizer mis ik. Met mijn in-ears vind ik het geluid echt super.