[TFT]Poky
Legacy Member
heb ook een ipod gekocht in den tijd dat er nog geen deftig alternatief was,
tis btw een apple ipod 3G.
Dat was toen een weloverwogen keuze en ipod was toen nog niet zo bekend als nu. Ik heb geen klagen van mijn ipod kgebruik hem nu al 2 jaar elke dag minimum 1 uur en kheb er nooit iet mee voorgehad.
Service is ook uitstekend btw.
Als ge goed zorgt voor u mp3 speler gaat deze normaal niet kapot (toch in de meeste gevallen)
Enigste wat in het nadeel spreekt van een ipod is zijn "beperkte" batterij duur en eventueel gebrek aan functies.
Voor de meeste mensen is dit GEEN probleem.
tis btw een apple ipod 3G.
Dat was toen een weloverwogen keuze en ipod was toen nog niet zo bekend als nu. Ik heb geen klagen van mijn ipod kgebruik hem nu al 2 jaar elke dag minimum 1 uur en kheb er nooit iet mee voorgehad.
Service is ook uitstekend btw.
Als ge goed zorgt voor u mp3 speler gaat deze normaal niet kapot (toch in de meeste gevallen)
Enigste wat in het nadeel spreekt van een ipod is zijn "beperkte" batterij duur en eventueel gebrek aan functies.
Voor de meeste mensen is dit GEEN probleem.


Gij zijt beter af en bezig