Archief - Emo & screamo thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
trouwens, laatste nieuwe cd van bless the fall komt pas uit in oktober, dus wa zit ie daar te zeggen :s

Sightblinder

Legacy Member
verkeerde info over een band die niet in het topic thuishoort, een double whammy van faal :s

Nny

Legacy Member
Er is maar één "emo" band die me ooit heeft kunnen aanspreken. En dat was Serene, ze hebben rond 1999 eens een cd uitgebracht op genet records.
Andere emo bands heb ik echter nooit echt kunnen smaken, zeker niet hetgene wat tegenwoordig als emo moet doorgaan.

Hun cd is momenteel zelfs gratis van het net te halen, deze is trouwens ook al lang OOP.

S.conceiçao7

Legacy Member
ja good charlotte vind ik ook wel goed, ma die zijn nie zo zuiver emo :p
ma hebben wel de looks & flair van emo te zijn :)


en ja da liedje ownt, wel hun laatste cd daar good morninig revival, is eigelijk de enigste die ik kan smaken :) vooral ook omda shadows & syn gates van a7x daar da liedje in meespelen :p

kakmongool

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ja good charlotte vind ik ook wel goed, ma die zijn nie zo zuiver emo :p
ma hebben wel de looks & flair van emo te zijn :)


en ja da liedje ownt, wel hun laatste cd daar good morninig revival, is eigelijk de enigste die ik kan smaken :) vooral ook omda shadows & syn gates van a7x daar da liedje in meespelen :p


@leprechaun
Het feit dat je looks al gaat gebruiken om bands te beoordelen op genre bewijst dat je verziekt met bent met commerciële crapmuziek.
Bands die jij emo/screamo noemt zijn voor 90% wannabee kakmongolen die snel rijk willen worden,graag verkleedpartijtjes houden. Inspiratieloos zijn waarschijnlijk door gebrek aan bloeddoorloop door spannende broeken. Trouwens ik denk dat er hier beter een redirect link komt naar myspace/netlog want daar zijn de echte muziekkenners in jouw genre.

@ Carrion als ik op wikipedia zet dat Obama een Hitlerjugend was,is dat daarom waar?

Leer eens kritisch nadenken en bijgevolg gebruik je (weinige(?)) verstand.

En Reavx heeft hier op alle punten groot gelijk.

Carrion

Legacy Member
kakmongool zei:
@ Carrion als ik op wikipedia zet dat Obama een Hitlerjugend was,is dat daarom waar?

Leer eens kritisch nadenken en bijgevolg gebruik je (weinige(?)) verstand.

Leer zelf eerst eens begrijpend lezen ;)

ClayDavis

Legacy Member
Bad Religion zei:
YouTube - Alexisonfire - Young Cardinals @ The Warped Tour 2009 - Mississauga

nieuwe shizzle is uit ... is wat anders als de vorige, maar het gaat nog wel denk ik!

Meer naar luisteren, hij is zeer goed maar het complexe (Alexisonfire, Watch Out) is er vollédig uit en dat is gewoon jammer.

Heading for the sun, Emerald Street, Born and Raised, Sons of privillege zijn allemaal zeer goed

En buiten Burial (dat eerder een extra track is) & The Northern (dat nogal verveeld als ge het veel hoort) staan er geen slechte nr's op

S.conceiçao7

Legacy Member
kakmongool zei:
@leprechaun
Het feit dat je looks al gaat gebruiken om bands te beoordelen op genre bewijst dat je verziekt met bent met commerciële crapmuziek.
Bands die jij emo/screamo noemt zijn voor 90% wannabee kakmongolen die snel rijk willen worden,graag verkleedpartijtjes houden. Inspiratieloos zijn waarschijnlijk door gebrek aan bloeddoorloop door spannende broeken. Trouwens ik denk dat er hier beter een redirect link komt naar myspace/netlog want daar zijn de echte muziekkenners in jouw genre.

@ Carrion als ik op wikipedia zet dat Obama een Hitlerjugend was,is dat daarom waar?

Leer eens kritisch nadenken en bijgevolg gebruik je (weinige(?)) verstand.

En Reavx heeft hier op alle punten groot gelijk.


grappig, komt je nickname daar dan vandaan?
overigens, van wie ben jij het dubbel accountje :ironic:

soit, ik ga niet op je comments ingaan, jij zet een flamewar op gang.

mud

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ja good charlotte vind ik ook wel goed, ma die zijn nie zo zuiver emo :p
ma hebben wel de looks & flair van emo te zijn :)

Gast, we mogen hier niet zeiken nzo. Ik weet het blablabla. Ma omdat gij die uitspraak hebt gedaan hé. Kan ik mijn eigen niet inhouden. Ik vind u de grootste rand diebel die hier op 9lives rond loopt. Gij zijt echt zo achterlijk he.
Maak u eigen een nieuwe topic "Poppunk/commerciële zeik muziek" da is meer iets voor u & die bepaalde vriendjes van u. Die andere retards weten wel op wie ik het heb. Ge DENKT iets van muziek te kennen. Ma eigenlijk zit gij elke dag naar TMF nzo te kijken voor wat muziek te leren kennen. Mijn beste al die muziek die gij kent daar zit geen 1 band bij die het waardig is om emo of screamo te noemen. Allemaal prullenmand bands. Ga nu maar wenen & zorgen dat ik infractions krijg. I don't give a fuck.

@ Mods:
Als jullie willen dat wij ons niet opjagen in die krl. Vind ik dat jullie ook de rules moeten aanpassen zodat idiote posts kunnen vermijd worden. Ik ga toch ook nie in de Metal thread zitten zagen over 1 of andere band omdat een gitaar in voorkomt? Aub he... Ik zit al lang op 9lives (heb nog ander acc gehad) maar uit die Leprechaun heb ik nooit nix nuttig weten komen. Jullie kunnen mij nu infractions geven omdat ik hier van m'n oren zitten te maken. Of jullie kunnen 9lives daadwerkelijk helpen.. & iets doen tegen sommige rand debielen.

Mvg mud
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan