Archief - [discussie] Anciens der jump

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bad Religion

Legacy Member
ik heb een cd van da boy tommy & da rick (vroeger gekocht). ik luister er totaal niet meer naar -> long live goeie rock&roll

als iemand het album "i love school" wil kopen, pm me maar ofzo 5€

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ja die Gunshot is idd ook van hun hand dacht ik, maar is een vd betere, wel 't eerste stuk, daarna vliegt em er sowieso uit.

Er zijn wel wat goeie jump tracks maar de meeste jump-dj's kunnen echt geen kloten mixen. 20 seconden en dan rap eruit. In 't Sportpaleis Greg C vijf keer backspin in een setje van een uur :confused: En das 1 vd betere he

In tal van stijlen zijn er echt vakmannen maar bij jump vind ik geen enkele echt goeie dj qua draaien. En niet zeggen dat allemaal jonge mannen zijn want das absoluut niet waar ;)

Reptiel

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
In tal van stijlen zijn er echt vakmannen maar bij jump vind ik geen enkele echt goeie dj qua draaien. En niet zeggen dat allemaal jonge mannen zijn want das absoluut niet waar ;)
Dr. Bass kan mij toch goed bekoren

Battou

Legacy Member
Of het al over z'n top is weet ik niet, maar ik hoop dat het snel komt. Het is echt een beetje erg aan het worden. Zo kwam ik twee weken geleden in complex een meiske van 15 tegen die vorig jaar nog belachelijk deed als er een knalplaat in mn nick stond. Tzal de leeftijd zijn zeker :p

Verder is het inderdaad platter en platter aant worden, maarja, das de tol van het populair zijn zeker. Tzal wel beteren, en anders ontwikkelen er zich wel nevenstijlen die door ons, 'ware liefhebbers', opgepikt worden.


mmmh, ik wil nog ns een nachte met lady dana :(

aXl_

Legacy Member
lol, ik wist ni eens dat dj korsakoff een vrouw was :D

²nd at nacht met lady dana. Wel voor de muziek ;)

NoizeSuppressor

Legacy Member
die nacht met Lady dana zou wel zijn om te draaien, zo'n lelijke schorre zeg :eek:

Korsakoff :niceone:

De SkeEvN

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
mr oizo was wel degelijk electro-achtig zenne en volledig geen jump maar goed :p

edit: en injected with a poison!!!! man man, dat zijn gouwe ouwe en jij zet die ff bij jump. Sorry maar dat raakt kant nog wal, heb zelfs nog niet verder gekeken in je lijst maar euh :(
n/o ofzo ze mor begrijpte gij nix?

er sta da da op buy and sell forum sta .. al men singles dak wegdoe dus...
en waar zeggik dat het allemaal jump nummers zijn?? nergens punt

:x

desert storm

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Ik met Korsakoff!!! :love: :love: :love:
Das e lekkere chick!! :D

idd, en ze maakt nog goeie platen ook, wat moet je meer hebben? :p

Still Wasted is zooooo zalig!

liquido

Legacy Member
Battou zei:
Of het al over z'n top is weet ik niet, maar ik hoop dat het snel komt. Het is echt een beetje erg aan het worden. Zo kwam ik twee weken geleden in complex een meiske van 15 tegen die vorig jaar nog belachelijk deed als er een knalplaat in mn nick stond. Tzal de leeftijd zijn zeker :p

Verder is het inderdaad platter en platter aant worden, maarja, das de tol van het populair zijn zeker. Tzal wel beteren, en anders ontwikkelen er zich wel nevenstijlen die door ons, 'ware liefhebbers', opgepikt worden.


mmmh, ik wil nog ns een nachte met lady dana :(

ja daar zegt ge zoiets , de eerste weken viel het volk nog mee
Puta madre en puta sosa gehaalde was redelijk laag
mensen waren echt vriendelijk enzo

nu 2 weken geleden nog is geweest en bah da volk
echt zo van die lelijke mensen die ge nog niet ziet op de foor van Antwerpen..
Ze willen dan perse hun hak movekes laten zien , extra veel plaats oppeisen terwijl ze er zo de shit van kunnen ..

spijtig want het is een goede club : goed personeel , zaal instalatie en dj's + guest is wel dik in orde :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan