Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En das 1 vd betere he
Dr. Bass kan mij toch goed bekorenNoizeSuppressor zei:In tal van stijlen zijn er echt vakmannen maar bij jump vind ik geen enkele echt goeie dj qua draaien. En niet zeggen dat allemaal jonge mannen zijn want das absoluut niet waar![]()


Ik met Korsakoff!!!Battou zei:mmmh, ik wil nog ns een nachte met lady dana![]()


n/o ofzo ze mor begrijpte gij nix?NoizeSuppressor zei:mr oizo was wel degelijk electro-achtig zenne en volledig geen jump maar goed
edit: en injected with a poison!!!! man man, dat zijn gouwe ouwe en jij zet die ff bij jump. Sorry maar dat raakt kant nog wal, heb zelfs nog niet verder gekeken in je lijst maar euh![]()

T€RM!N4T0R zei:Ik met Korsakoff!!!![]()
![]()
![]()
Das e lekkere chick!!![]()

Battou zei:Of het al over z'n top is weet ik niet, maar ik hoop dat het snel komt. Het is echt een beetje erg aan het worden. Zo kwam ik twee weken geleden in complex een meiske van 15 tegen die vorig jaar nog belachelijk deed als er een knalplaat in mn nick stond. Tzal de leeftijd zijn zeker
Verder is het inderdaad platter en platter aant worden, maarja, das de tol van het populair zijn zeker. Tzal wel beteren, en anders ontwikkelen er zich wel nevenstijlen die door ons, 'ware liefhebbers', opgepikt worden.
mmmh, ik wil nog ns een nachte met lady dana![]()
