Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_DM_ zei:Omdat hij gehoopt had te winnen, nu hij niet won is het opeens een slechte show.
Gromme zei:En ja, muziek in België is dood, althans als je af moet gaan op TMF, etc...
Pitter zei:een discussie met een fanboy is nutteloos.
tim vanhamel heeft ook een rockattiude
en waarom gaat die tom barman uberhaupt naar zo'n belachelijke prijzenuitrijking
Wat maakt het uit, cover = cover in mijn ogen, en als dat dan nog het enigste is van die muzikant dat een beetje luisterbaar is dan vind ik dat maar triest.Het is wel een cover die internationale faam tot in de States heeft gekregen
El_L4mor zei:???
Afgaan op TMF is belachelijk. Er zijn honderden ongelofelijk goede belgische groepen/artiesten. Sure de meesten zijn enkel bekend in ons land, maar enkele groepen hebben ZEKER wereldpotentieel.
En vergeet niet dat groepen als 2 many dj's, pragha khan, etc. inderdaad bekender zijn buiten onze grenzen dan in belgie.
Je kan met gemak een festival als werchter met enkel belgische groepen programmeren, en topkwaliteit hebben.
Wat jij zegt is érg kortzichtig.
En ontopic: barman is mssn arrogant, maar deus is en blijft een zotte groep. Dus i don't care of barman een sigaret rookt en wat andere artiesten in't zak zet. 't is een rockster, geen kleuterleidster he.
Gromme zei:Maar wat ze op TMF & Co laten zien en op sommige radiozenders laten horen is 90% niet noemenswaardig.
Dus nogmaals, er is heel veel goede muziek te vinden in België.
El_L4mor zei:so? Moet er alleen maar radio/televisie zijn naar mijn of uw smaak?
Voor de jongere jeugd (die bovendien veel meer voor tv hangt) is er TMF en consoorten. En de jongere jeugd vormt een (commercieel) veeel intressanter publiek voor een tv zender (met reclame).
En elk publiek vind wel zijn weg naar een (internet)radio. Het heeft nu immers geen zin om voor elk nieuw obscuur genre een radiozender en tv station op te richten.
Chris Dust zei:als rockers al geen keet meer mogen schoppen... ik maak me echt kwaad in het feit dat we zogezegd in een vrije maatschappij leven, maar in werkelijkheid nog meer dan vroeger mooi binnen de lijntjes moeten lopen... echt ne mens kan niets meer verdragen de dag van vandaag...
En milow is de meest overroepen brolmuziek uit de belgische muziekgeschiedenis. Dit geheel terzijde.


shiftyke zei:ja want rock muziek draait om "keet schoppen" e
true de echte rock iconen hebben echt het varken uitgehangen maar wat barman doet is geen keet schoppen maar wat in de kijkers staan door belachelijk te doen...
Ik vind milow nochtans grote meneer, het orgineel is zooo ongelooflijk slecht en hij heeft er iets hoorbaar van gemaakt, wat natuurlijk niet wegneemt dat het serieus overhyped is (net als dEUS tbh)
Chris Dust zei:Ik ben geen fan van den barman, maar Deus overhyped vinden is snotneuzengezever.
Gij waard er waarschijnlijk niet bij toen ze optraden op Torhout (ja toen TW nog opgesplitst was op twee lokaties).
-=]*Triple-X*[=-;11192341 zei:Er zijn al genoeg Wim Helsens & Milows die kutmuziek krijgen en de perfecte schoonzoon spelen.. (+ imo waanzinnig slechte muziek maken, maar ja.. dat zal dan wel smaak zijn zeker :ironic: ).



Wim Helsen vergelijken met Milow??? LOLLLL
geef ze dan aan pakweg The Black Box Revelation, die hebben tenminste nog wat gevoel in hun muziek...MINDROT zei:Wat voor achterlijk punt is dat nu? Mijn pa was er zelf de eerste keer bij op torhout werchter, en hij vindt dEUS ook overhyped. Het gaat hier niet over hoeveel ge er van kent, of hoeveel keer je ze al hebt gezien of sinds wanneer je er al naar luistert? Ik persoonlijk vind dEUS een van de meest overhypte bands van België... de muziek op zich vind'k al zo saai als koude pap en eerlijk gezegd begrijp'k niet waarom mensen dat goed vinden. Maar dat is nu eenmaal mijn mening, en andere mensen zullen daar anders over denken... gelukkig maar!