Muismat
Legacy Member
De laatste paar dagen is er nogal commotie ontstaan rond het gedrag van dEUS op de MIA's van afgelopen weekend.
Link: deredactie.be - Tom Barman: "Ach, die show was strontvervelend"
Ik zag er geen topic over, en wou toch even de meningen horen.
Die van mij: ik vond de show echt ontstellend zwak & saai, ook in zo'n vreselijk kleine zaal (wou er niet meer man komen ofzo?) & MIA's werden uitgereikt aan de meest vreemde groepen & veel groepen die het verdiende kregen geen aandacht.
Pas op, ik keur het gedrag van Barman niet goed, ben ook absoluut geen fan van zijn soms irriterende arrogantie, maar hij heeft wel een punt dat die show doodsaai was, Peter Van De Veire (gaan ze die nu in elk muziekprogramma stoppen?) was niet bepaald ne star & de meeste mensen die moesten aankondigen zaten er ook dik tegen hun goesting.
Link: deredactie.be - Tom Barman: "Ach, die show was strontvervelend"
Ik zag er geen topic over, en wou toch even de meningen horen.
Die van mij: ik vond de show echt ontstellend zwak & saai, ook in zo'n vreselijk kleine zaal (wou er niet meer man komen ofzo?) & MIA's werden uitgereikt aan de meest vreemde groepen & veel groepen die het verdiende kregen geen aandacht.
Pas op, ik keur het gedrag van Barman niet goed, ben ook absoluut geen fan van zijn soms irriterende arrogantie, maar hij heeft wel een punt dat die show doodsaai was, Peter Van De Veire (gaan ze die nu in elk muziekprogramma stoppen?) was niet bepaald ne star & de meeste mensen die moesten aankondigen zaten er ook dik tegen hun goesting.

, 'k ken niks van dEUS hun muziek, maar, die Tom Barman lijkt in mijn ogen een aandachtshoer en hij heeft e bakkes om op te vegen.
dus toch een heel prestatie voor hem
