Archief - dEUS op de MIA's.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muismat

Legacy Member
De laatste paar dagen is er nogal commotie ontstaan rond het gedrag van dEUS op de MIA's van afgelopen weekend.

Link: deredactie.be - Tom Barman: "Ach, die show was strontvervelend"

Ik zag er geen topic over, en wou toch even de meningen horen.

Die van mij: ik vond de show echt ontstellend zwak & saai, ook in zo'n vreselijk kleine zaal (wou er niet meer man komen ofzo?) & MIA's werden uitgereikt aan de meest vreemde groepen & veel groepen die het verdiende kregen geen aandacht.

Pas op, ik keur het gedrag van Barman niet goed, ben ook absoluut geen fan van zijn soms irriterende arrogantie, maar hij heeft wel een punt dat die show doodsaai was, Peter Van De Veire (gaan ze die nu in elk muziekprogramma stoppen?) was niet bepaald ne star & de meeste mensen die moesten aankondigen zaten er ook dik tegen hun goesting.

TsD

Legacy Member
Tjah, heel die MIA's zijn sowieso een farce. Wat me meer ergerde is het feit dat niemand er Barman op wees om te stoppen met roken. Als dit een gewone man was...

kisthechef

Legacy Member
Barman is een klein kind dat bevestiging zoekt voor zijn misplaatste arrogantie...

GiJay

Legacy Member
Milow bleek de grote winnaar met vijf prijzen

Daar wist ik dat ik niet meer verder moest lezen. Er is geen enkel Belgisch mediafiguur dat een juist rolmodel is voor onze jeugd. Het wordt tijd dat we al die homo's eens neermaaien... Darwin zou zich schamen... Denk jij dat iemand met de fysiek van "van de veire" het lang zou trekken in de natuur? Die kerel wordt zelfs overmeesterd door een bende lieveheersbeestjes! :D

Tuninboy

Legacy Member
Dat ze die zelfs vragen voor te komen vind 'k al :wtf: , 'k ken niks van dEUS hun muziek, maar, die Tom Barman lijkt in mijn ogen een aandachtshoer en hij heeft e bakkes om op te vegen.

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Man Man man!!

Tom barman is en blijft voor mij toch een groots icoon!!! Wat die man al gepresteerd heeft: WAUW!!! Tom Barman een loser noemen is gewoon belachelijk en bewijst dat jij niet erg veel hersencellen bezit; maar dit compleet terzijde.

Wat hij op de MIA's doet: uiteraard gaan daar mensen over vallen, maar het is wel een 'rockicoon' in België en ik vind dat dit (het roken) moet kunnen. Er zijn al genoeg Wim Helsens & Milows die kutmuziek krijgen en de perfecte schoonzoon spelen.. (+ imo waanzinnig slechte muziek maken, maar ja.. dat zal dan wel smaak zijn zeker :ironic: ). Het wegwerpgebaar dat is er idd een beetje over.. maar man kzou het ook wel hebben als Milow met een prijs gaat lopen die je band veel meer verdient!!

MINDROT

Legacy Member
dEUS is zonder twijfel de meest overroepen belgische band.

en tom barman? een rockicoon? oh please...

Moto

Legacy Member
Deus is inderdaad overroepen, maar meest?

Dat roken, mja vroeger kon het nog met rock-muziek, nuja tegenwoordig is rock-muziek voor het grote publiek bv de Jonas brothers dus ik snap wel dat mensen dit niet apprecieren

En dan Milow, 5 mia's voor een cover, nuja tis wel het eerste nummer van Milow waar ik niet spontaan moet van :puke: dus toch een heel prestatie voor hem

Misschiens volgend jaar een life time achievement award voor Kate Ryan met al haar Mylene Farmer-coverkes, en sinds dat allemaal pure PR/Image en Marketing is zal ze ook wel niet in de zaal roken

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
MINDROT zei:
dEUS is zonder twijfel de meest overroepen belgische band.

en tom barman? een rockicoon? oh please...

Rockicoon in België

Man als ik terugdenk aan Worst case scenario & In a bar under the sea.. SOWIESO!!
Ik ben ook niet echt een fan van Pocket Revolution. Ik heb dit album nooit echt goed gevonden, maar nu met Vantage Point hebben ze weederom bewezen dat ze nog steeds super zijn!! Ok, de liederen zijn meer afgelijnt en de crazy jams in de liederen zitten er niet erg veel meer in, maar deze mannen worden ook een dagje ouder.. Als ik dEUS voor de zoveelste keer live zie weet ik waarom ik hem altijd zo verdedig. Een deel van de mensen is imo jaloers op zijn zelfverzekerdheid & ja dit kan als arrogantie overkomen, maar in Barman zijn geval is dit zeker niet!!

skampy

Legacy Member
ik vind het gewoon een beke triestig dat er precies maar ene mens is in Vlaanderen met wat rock n' roll attitude (er is ook nog Arno natuurlijk). In die 'business'...niks mis met afwijken van de norm / aanstellerij.

Jammer dat een bekroning voor muzikale prestaties ook weer moet passen in een brave één-show, waar quasi elke (commerciële) artiest de verwachtingen van een tv-show perfect inlost met hun ervaring van proper gepolijste tv-optredens en er niet aan denkt ook maar even buiten de lijntjes te kleuren.

Pitter

Legacy Member
een discussie met een fanboy is nutteloos.

tim vanhamel heeft ook een rockattiude:p
en waarom gaat die tom barman uberhaupt naar zo'n belachelijke prijzenuitrijking

skampy

Legacy Member
idd, Vanhamel kon ik ook danig appreciëren met zn idioot gedrag op de Pop Poll :)

GiJay

Legacy Member
Kid_C zei:
Mooie ingesteldheid heb je daar GiJay..

Het is geen ingesteldheid... Het is gewoon een feit. Noem mij 1 persoon op de buis waar jij wilt dat je toekomstige kroost naar opkijkt... Of jij was die ene persoon die wel onder de indruk was van "njo majtijni... njo pawti?"

Gromme

Legacy Member
Vanhamel anyday over Tommeke...Maar ik geef hem alle gelijk ivm de show. En ja, uitvergroten van zulke ludieke dingen (sigaret) is waar tv natuurlijk goed in is.

En ja, muziek in België is dood, althans als je af moet gaan op TMF, etc...

Gromme

Legacy Member
Ja, idd totaal verkeerd, Gromme.

Geen zin om het te vervangen. :-) Klinkte als het meest ludieke woord althans niet gepast.

Gromme, gromme, gromme toch...

_DM_

Legacy Member
Pitter zei:
een discussie met een fanboy is nutteloos.

tim vanhamel heeft ook een rockattiude:p
en waarom gaat die tom barman uberhaupt naar zo'n belachelijke prijzenuitrijking

Omdat hij gehoopt had te winnen, nu hij niet won is het opeens een slechte show.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan