Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
bon ik ben vrij pist na 4 dagen dour aangezien ik mijn gsm, 55 euro en het ergste mijn RATM @ Antwerp tshirt gepikt is!

Voor de rest op hiphop-vlak:

Fakkelbrigade album is dan niet zo super maar live blijven die kerels zo hard bangen!!! Exile & DJ Day hebbben mijn "ik-wil-een-MPC-kopen-gevoel" alleen maar versterkt indrukwekkkende show en gratis vinyl gekregen :D! Black Milk was UBERDOPE, coverde World is yours en wat Dilla shit, super vet! Roots Manuva, kon me echt niet boeien. EPMD was ook AF, zwaar gefeest op die classic shit! Mitsu the beats paste echt niet na EPMD want ik had energie te veel en op de smoothe beats van Mitsu ging dat niet echt.

Gisteren Muggs, Razhel en JS1 gaan zien, zieke stuff, Mix Master Mike stak wel hard tegen tbh

Skyscraper

Legacy Member
Ai ai schijt.. bij mij hebben ze deze nacht men tent opegesnede en niks gepikt, anders ook wel tof..

Black Milk was idd great, had er niet zoveel van verwacht. The Official ook fkes horen passeren als'k mij niet vergis, mm.
5 Elements of Hip Hop was anders ook niet mis, twee Dj's kunne meepikke. Stukje Mixmaster Mike in't begin en na Aphex JS-1 gecheckt., vooral de laatste was echt dik in orde. Maar what's up with the serato/traktor shiz? Geen enkele DJ zien spinnen met échte vinyls, ook zeer vaak gewoon wat scratch samples ertussen smijten etc. Vind'k toch wat minder.

shiftyke

Legacy Member
jep the official zat ertussen ;)

Mitsu spinde nog met echte vinyl...

Bij de 5 elements werd er toch serieus gescratched hoor, DJ Muggs :drool:

shiftyke

Legacy Member
hou 7 november vrij jongens want Mayer Hawthorne komt dan naar Make-Up!!!

10 eurootjes :')

Skyscraper

Legacy Member
WAAAA ECHT? Make up in Gent? Zalig..
Alhoewel, die gaste kenne daar gelijk echt niet veel van geluid als't op optredens aankomt (=club).. hopelijk lukt 't tegen dan wat beter.

shiftyke

Legacy Member
Heb eindelijk The Blaqprint te pakken gekregen, wat een goeie plaat zeg :love:

edit; ik zie net dat er een leak is van de nieuwe Mayer, al is de link verwijdert :(

Illcat

Legacy Member
Psy 4 vond'k ook wel nice op Dour, dikke sfeer.
5 Elements of Hiphop was echt wel een dik feestje, Mixmaster Mike ging wel wa de commerciele tour op ma soit.

Black Milk, Epmd & Roots Manuva jammerlijk gemist :cry:

Wat mij wel opviel bij erg veel optredens dat het geluid echt wel erbarmelijk was soms.

shiftyke

Legacy Member
het geluid was idd een probleem! tegen dat ze de mic van Razhel hadden gefixt :s

Robust²

Legacy Member
Zeker? T'is nochtans de moeite hoor :D :p

Edit: The Ills is mijn nieuwe favoriete Mayer track :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan