Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad.Villain zei:^dat was omdat ik zei dat de MJ toppic in het algemeen gesloten mocht worden..
Kev Brown - Random Joints is ook wel lekker btw


robust² zei:Uhm, wat? Waarom zou er geen hip-hop topic mogen zijn?
Bol het maar rap weer af met zo'n bekrompen en retarded mening :ironic:
shiftyke zei:laat mij het volgende zeggen: er is HEEL veel toeval in de wereld !
mijn ticketje voor cypress is trouwens in orde !

kay-gell zei:Ook niet veel gevoel voor humor?
Als je de topic zou lezen, zou je weten dat ik ook graag hip-hop beluister.
Het zou nogal lame zijn mocht ik een topic willen sluiten waar ik zelf graag af en toe over meepraat he...
En als er iets bekrompen en 'retarded' isn is het écht willen sluiten van een topic omdat je iets niet wilt zoals Mad.villain dat dus deed
Misschien kan je daar even hieronder je mening over verkondigen?
Er zit hier genoeg volk op 9Lives dat zo dingen ook echt zou durven menen...
Suphafly zei:kunne we meeting houden in mijn home town haha brrah brrah![]()

Count me in dan.Suphafly zei:kunne we meeting houden in mijn home town haha brrah brrah![]()


Pitter zei:booba, iam, fonky family, sniper, factor x, supreme ntm,.. had ik ooit wel eens opstaan


robust² zei:Ik ken de regulars hier wel, maar niet iedereen die langskomt (zeker niet als ze nog van avatars beginnen veranderen). M'n excuses danEr zit hier genoeg volk op 9Lives dat zo dingen ook echt zou durven menen...
Mad.villain z'n post keur ik ook niet goed hoor, maar zo'n "hij is eerst begonnen dus moet ik ook iets terugdoen" reacties nog minder![]()

shiftyke zei:om hoe laat spring ik binnen ?![]()
Suphafly zei:wanneer ge tijd hebt

