Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pitter

Legacy Member
booba, iam, fonky family, sniper, factor x, supreme ntm,.. had ik ooit wel eens opstaan

iemand die btw gelooft da 2pac nog leeft :)?

Approved

Legacy Member
Solaar luister ik af en toe wel eens..

lol @ 2pac :')

edit: wel raar.. vroeger luisterde ik vrij veel naar hem, maar nu vind ik hem echt lame :/

Pitter

Legacy Member
ja, ne maat probeert mij de hele tijd te overtuigen. beetje obsessed :d, mja als ge de docu ervan ziet dan weet ge ni wa gelove^^

shiftyke

Legacy Member
laat mij het volgende zeggen: er is HEEL veel toeval in de wereld !

mijn ticketje voor cypress is trouwens in orde !

kay-gell

Legacy Member
Mad.Villain zei:
^dat was omdat ik zei dat de MJ toppic in het algemeen gesloten mocht worden..

Kev Brown - Random Joints is ook wel lekker btw


Ik zei het dat ik terug ging komen :D

Om on-topic te bljiven, deze week met het goede weer mijn plaatje van the coup nog eens bovengehaald.
Zàlig met dat zonneke erbij :D

kay-gell

Legacy Member
robust² zei:
Uhm, wat? Waarom zou er geen hip-hop topic mogen zijn?
Bol het maar rap weer af met zo'n bekrompen en retarded mening :ironic:

Ook niet veel gevoel voor humor?
Als je de topic zou lezen, zou je weten dat ik ook graag hip-hop beluister.
Het zou nogal lame zijn mocht ik een topic willen sluiten waar ik zelf graag af en toe over meepraat he...
En als er iets bekrompen en 'retarded' isn is het écht willen sluiten van een topic omdat je iets niet wilt zoals Mad.villain dat dus deed
Misschien kan je daar even hieronder je mening over verkondigen?

Suphafly

Legacy Member
shiftyke zei:
laat mij het volgende zeggen: er is HEEL veel toeval in de wereld !

mijn ticketje voor cypress is trouwens in orde !

kunne we meeting houden in mijn home town haha brrah brrah :scream:

Robust²

Legacy Member
kay-gell zei:
Ook niet veel gevoel voor humor?
Als je de topic zou lezen, zou je weten dat ik ook graag hip-hop beluister.
Het zou nogal lame zijn mocht ik een topic willen sluiten waar ik zelf graag af en toe over meepraat he...
En als er iets bekrompen en 'retarded' isn is het écht willen sluiten van een topic omdat je iets niet wilt zoals Mad.villain dat dus deed
Misschien kan je daar even hieronder je mening over verkondigen?

Ik ken de regulars hier wel, maar niet iedereen die langskomt (zeker niet als ze nog van avatars beginnen veranderen). M'n excuses dan ;) Er zit hier genoeg volk op 9Lives dat zo dingen ook echt zou durven menen...
Mad.villain z'n post keur ik ook niet goed hoor, maar zo'n "hij is eerst begonnen dus moet ik ook iets terugdoen" reacties nog minder :)

?therapy?

Legacy Member
Suphafly zei:
kunne we meeting houden in mijn home town haha brrah brrah :scream:
Count me in dan. ;)
Heb die dag vrijaf genomen van de Lokerse feesten dus ben ik wel beschikbaar :D

Illcat

Legacy Member
Pitter zei:
booba, iam, fonky family, sniper, factor x, supreme ntm,.. had ik ooit wel eens opstaan

Ik luister ook nog steeds naar Franse rap.
Kwas er vrij hooked aan feitlik. Dat en de oudere us hiphop.
Maar ondertussen is dat ook terug verandert, momenteel komen er nie echt veel goeie dingen meer uit. imo.

Om da lijstje wa aan te vullen.
3ème oeil, Saïan Supa Crew, mc solaar, Psy 4, Rohff, B.O.S.S., La Brigade, KDD, La Clinique, Arsenik, Lunatic, Oxmo Puccino, Passi, etc...


Cypress Hill ga ik hoogstwaarschijnlijk ook gaan checken, mogelijks zak ik morgen ook af naar Lokeren voor Fatboy Slim, al zal'k wel eerst iemand moeten warm maken om mee te gaan :p

Skyscraper

Legacy Member
Blijkbaar is DJ Shadow van plan om op 3 Augustus ze'n site te veranderen & de boel is om te draaien.
Der wordt gesproken van digital downloads etc., hopelijk krijgen we dan 's wat nieuwe tracks te horen tegen 'n zacht (of geen) prijsje.
Is nu toch al even geleden dat'k er wat van hoorde, sinds The Outsider I guess.
Eens zien wat 't geeft :)

kay-gell

Legacy Member
robust² zei:
Ik ken de regulars hier wel, maar niet iedereen die langskomt (zeker niet als ze nog van avatars beginnen veranderen). M'n excuses dan ;) Er zit hier genoeg volk op 9Lives dat zo dingen ook echt zou durven menen...
Mad.villain z'n post keur ik ook niet goed hoor, maar zo'n "hij is eerst begonnen dus moet ik ook iets terugdoen" reacties nog minder :)

No sweat :D

shiftyke

Legacy Member
Suphafly zei:
wanneer ge tijd hebt

tis vakantie, ik heb tijd op overschot :p

ticket is binnen voor zaterdag, 50 cent & NERD here I come :D

wel voos dat NERD ook op mainstage speelt maar soit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan