Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Approved

Legacy Member
:( :( :(

edit: lol @ die wiggers, moet ook altijd lachen als ik er zo ene zie :')

Suphafly

Legacy Member
Mad.Villain zei:
:( :( :(

edit: lol @ die wiggers, moet ook altijd lachen als ik er zo ene zie :')

bwah, ik draag ook graag XL maar als ik daar rondliep wou ik al mijn grote kleren opfikken :p

Skyscraper

Legacy Member
Bud zei:
Dj Vadim: was gewoon hiphop schijfkes aaneen aan het mixen maar that's it, had hier echt meer van verwacht

Ik hoopte toch dat hij hier iets speciaals met deed.. vreesde er al wat voor. Misschien is hij hier in Gent in oktober wat beter, verwacht er zelf ook veel van.

shiftyke

Legacy Member
If wearing XL is a fashioncrime, you can lock me up and throw away the key!

shiftyke

Legacy Member
ik zie er niet als ne gangster uit ze ik draag gewoon de dingen graag baggy, dat was voor hiphop ook al zo :p

Approved

Legacy Member
Beste producer op dit moment, samen met Black Milk imo. Damu vind ik zelfs net ietsjes, kleine beetje, tikkeltje beter hehe

Skyscraper

Legacy Member
En madlib dan? Wat die al allemaal heeft geproducet.. in de breedste vormen. Jum.

Approved

Legacy Member
Dit jaar (meest recente) vind ik Damu en Black Milk betere producties hebben eigenlijk. Als je hun volledige catalogus gaat bekijken steekt Madlib er natuurlijk met kop en schouders boven uit.

edit: Ga ik even in de fout lol.. Merk net dat Beat Konducta, Vol. 5 en 6 van vorig jaar zijn. Desondanks 3 zalige producers. (awkward)

Skyscraper

Legacy Member
Welja idd.. maar goed.. mistakes happen ;p
Nu Black Milk ben'k echt niet goed vanop de hoogte, ga'k dus duidelijk 's beter moeten checken.
Off to dour now!

Suphafly

Legacy Member
heb ze niet kunne checken op splash, of op een ander festival maar dit nummer is zo zwaar

Approved

Legacy Member
I'm Gettng more cheese than macaroni
And I'm in more beef than beefaroni

:'))

Bud

Legacy Member
Gratis verzamelaar van talentvolle hollandse producer FS Green (nog maar 18 denk ik) met al zijn beste producties (oa Winne en Jiggy Djé)

FS Green

Pitter

Legacy Member
terug van 1,5 dagje dour. Ik ben pertotal, maar het was een feest. Ben gwn voor black milk gegaan echt en dat optreden was zalig, stond helemaal midden vanvoor. Zijn "livebandje" was ook vet. Ik heb eigelijk ni veel meer gezien qua hiphop. IAM net voor black milk gaan checken en ik kende alleen maar "petit frere". Maar de klank gaat zo verloren op die main stage. Daarna gwn gefeest op de dj's die zijn gekome, vond het ma vrij kak, behalve popof viel nog mee, ma heb me dik geamuseerd!!

Dag derna La Swija gaan checken. Vond het vrij marginaal samen met dat publiek, allemaal kerels precies afkomstig uit de banlieus:). Alleen de cover van Soprano - Halla Halla vond ik nog wel geslaagd. Derna de jeugd van ver gezien, veel te veel volk daar, maar ze hebben hun schijfkes gespeeld en twas wel dik sfeer. Toen wouden mn vrienden nog naar Baloji, ma zijn soloproject is niet zo mn ding en dat wist ik al. We waren em toen al vlug afgebolt en na huis vertrokken, want iedereen was echt wel pertotal. Ik heb nog geen 10 minuten geslapen denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan