Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad.Villain zei:![]()
![]()
edit: lol @ die wiggers, moet ook altijd lachen als ik er zo ene zie :')

Bud zei:Dj Vadim: was gewoon hiphop schijfkes aaneen aan het mixen maar that's it, had hier echt meer van verwacht
Originally Posted by One Be Lo on Twitter
this my first time in the studio wit Silla in 10 years. Kinda crazy
1:17 AM Jul 16th
. Alleen de cover van Soprano - Halla Halla vond ik nog wel geslaagd. Derna de jeugd van ver gezien, veel te veel volk daar, maar ze hebben hun schijfkes gespeeld en twas wel dik sfeer. Toen wouden mn vrienden nog naar Baloji, ma zijn soloproject is niet zo mn ding en dat wist ik al. We waren em toen al vlug afgebolt en na huis vertrokken, want iedereen was echt wel pertotal. Ik heb nog geen 10 minuten geslapen denk ik.