Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
Heeft iemand hier de Podcastaflevering: #20Madlib's motwn mix en Psychedelic Soul door Egon ?

Robust²

Legacy Member
Album van Nas en Damian Marley is sinds mn laatste post erover alweer verlaat, kwam normaal gezien morgen uit en ligt nu op augustus 2009 gepland :sad:

Godzillaranger

Legacy Member
Word @ mensen die tog zeiden dat de clips cd toch echt wel sterk is want dat is hij toch. Ik durf hem zelfs de status classic geven. Het is redelijk mainstream en de album heeft toch nog redelijk grote aantrek gehad in de underground (veel mensen op stonesthrow forum/OKplaya vonden hem heel goed)!

Skyscraper

Legacy Member
Iemand albums van MED al beluisterd? Vind 't nummer Raid écht fantastisch op madvillainy dus besloot'k is om hem op te zoeken, weet niet of 't de moeite is om 's zijn solo albums te bekijken? Zit dacht'k ook wat productie werk van madlib/dillla bij?

Skyscraper

Legacy Member
Hah, dus ik mag mij niet verwachte aan chille plaatjes zoals raid? ^^
& zeer interessant artikel btw.

Pitter

Legacy Member
Colucci era tegoei aant checken en ik vind em helemaal ni zo slecht. 3 dikke bangers: groen gras, colucci, karavaan. En nog wat semigoede plaatjes, maar ook een paar dikke crapplaten. Toch zeker geen al te slecht album

shiftyke

Legacy Member
Pitter zei:
Colucci era tegoei aant checken en ik vind em helemaal ni zo slecht. 3 dikke bangers: groen gras, colucci, karavaan. En nog wat semigoede plaatjes, maar ook een paar dikke crapplaten. Toch zeker geen al te slecht album

ik ben niet echt fan van colucci maar volgens mij wordt het live serieus feesten op die nummers!!

Pitter

Legacy Member
Ik ben sowieso daar om half 12 ^^. Ganz geflipt uitchecken: weet ik nog ni, hangt ervan af, want tis ook zonhoven trapt door zeker :d

Godzillaranger

Legacy Member
Berter zei:
Hah, dus ik mag mij niet verwachte aan chille plaatjes zoals raid? ^^
& zeer interessant artikel btw.


MED heeft eigenlijk (buiten singles) 2 cds
1 push come to the shove (1 album met paar dilla producties veel madlib en oh no)
2 the singles collection (collectie van z'n singles)


2 heb ik (nog) niet. 1 heb ik wel en is een van de sterkste hip hop albums ooit gemaakt. Hij begint met een overdreven knaller (serious) en zit vol met echte serieuze knallers.

Nee echt ik was zo enthousiast over can't hold on van 't moment ik 'm(lefto draaide hem op de hop) eerst hoorde ik wist dat ik hem op cd en vinyl wou. Ben nog altijd trotse eigenaar van can't hold on (b side van single push) en zou hem nooit kunnen wegdoen. Zo'n track+ toen madlib hem mixte met de originelen in antwerpen kreeg ik letterlijk kippenvel!

MED-Can't hold on

Approved

Legacy Member
Weer iets om te naar te luisteren in de vakantie dan :D

Hopelijk ook nog enkele goed releases (ik hoop Pharoahe)

Approved

Legacy Member
idd, gewoon nieuwe video.

is toch een teken dat ze er mee bezig zijn..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan