Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pitter

Legacy Member
Suphafly zei:
ik persoonlijk vind persoonlijk:

1. The shinning
2. Champion sound
3. ruff draft
4. donuts

heb die dilla's nu allemaal beluistert en kan me ook het best vinden in deze rij

donuts is veel te experimenteel, ook madlib en doomachtig

Approved

Legacy Member
Van die 4 is mijn lijstje als volgt (wel moeilijk, elk album kan op 1 staan :p)

Donuts
The Shininig
Champion Sound
Ruff Draft

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Van die 4 is mijn lijstje als volgt (wel moeilijk, elk album kan op 1 staan :p)

Donuts
The Shininig
Champion Sound
Ruff Draft

donuts
champion sound
ruff draft
Jay Loves Japan
the shining
Pay Jay

wimpie5001

Legacy Member
Beerend zei:
Champion Sound boven alles :)

Ik ben Colucci Era toch nog eens een aan het luisteren. Als ik ze eenmaal gewend ben, beginnen een paar nummers me beetje bij beetje toch te bekoren. Levensgroot, Colucci, Kostbaar vind ik nu zelfs wel goed.

kvind het album ook beter en beter te vinden door er meer naar te luisteren. De beats en/of flow is niet altijd even toegankelijk en het is allemaal redelijk vernieuwend lijkt me, waardoor ge wat meer moet luisteren om hem wat door te krijgen, imo

Approved

Legacy Member
Wie wil er nu vrijwillig iemand zijn balzak in zijn gezicht voor een paar extra cd's te verkopen :s

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Wie wil er nu vrijwillig iemand zijn balzak in zijn gezicht voor een paar extra cd's te verkopen :s

als dat cijfers minstens 6 nullen heeft ik dat gerust doen :p

shiftyke

Legacy Member
mai das goe merci! Bwaha worst spammer ever, kan niet eens link plaatsen

:sop: :rofl:

Ik vind de nieuwe Doom altijd maar beter worden :D

Approved

Legacy Member
LOL @ falende spammer omfg


Ik vond hem niet ZO speciaal :s De producties vielen me wat tegen eigenlijk.. nog eens opnieuw naar luisteren straks. Eerst Radiohead :music:

Skyscraper

Legacy Member
'k vind de remix van Thom Yorke dan nog een van de beste nummers, wat 'n sfeer daarop.
Maar idd, ik had er ook iets meer van verwacht. Is misschien soms iets té ruw en primitief, maar dat geeft 't ook wat meerwaarde tegelijkertijd.

Robust²

Legacy Member
Beerend zei:
Champion Sound boven alles :)

Ik ben Colucci Era toch nog eens een aan het luisteren. Als ik ze eenmaal gewend ben, beginnen een paar nummers me beetje bij beetje toch te bekoren. Levensgroot, Colucci, Kostbaar vind ik nu zelfs wel goed.

Maar die lyrics van Kostbaar, jij als Opgezwolle fan moet nu toch ook toegeven dat die zwaar onder Rico z'n niveau liggen :x

mtm

Legacy Member
Various - Soundbombing II van Rawkus label nog eens naar boven gehaald. Dope cd'tje ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan